![]() |
loom
ik heb een klein probleempje, ik moet leren voor examens,
maar ik ben nu al een uurtje keiloom,en alles wat ik lees dringt niet tot me door :confused: (van economie dan) tips?? |
Even afstand nemen van het leren, en iets anders gaan doen. Als je je niet kunt concentreren, heeft het leren ook geen zin, dus kun je beter even iets anders gaan doen. Na een pauze kun je het misschien later nog een keer proberen. Anders weet ik eigenlijk ook niet zo veel. Sucecs!
|
idd ff pauze nemen, ga ff buiten lopen of ff douchen oid...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij mij helpt slapen meestal, maar aangezien het al 21.50 is, wordt je dan pas rond 10 uur wakker (das het handigst, gewoon een uurjte ofzo) en dan heeft het misschien bij jou een hele negatieve invloed op je brein oid :D
Maja... ik zou het verder niet weten :( |
Citaat:
|
Citaat:
Dus als ik jou was zou ik niet gaan douchen. Pauze nemen ofzo lijkt me wel een goed idee :) soms leer je nog wel eens iets van een werkstuk maken :) |
Citaat:
Ik bedoelde dus: tot 23.00 u |
Citaat:
|
pauze nemen helpt meestal wel,....en niet na dat je hebt gegeten gaan leren want dan gaat de energie in het verwerken van je voedsel zitten en kun je je niet meer goed concentreren heb ik eens gehoord dus misschien dat dat werkt....
~xxx~ |
ik heb hetzelfde probleem... ter ontspanning ben ik even aan het internetten maar nu zit ik alweer bijna 1.5 uur op internet dus met het leren schiet het nog niet erg op...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:16. |