![]() |
kerstkadootjuh?!
Halowa mensen :D
Ik heb sins 11 oktober verkering met een hele leuke meid. Ze is 16 enne ze vroeg mij wat ik wilde hebbe met kerst. Da wist ik nog nie zo 1 2 3, maarre ik weet ook niet wat ik voor haar wil kopen. Mijn vraag aan jullie is dus: wat kun je kopen voor je vriendin als je nie weet wat ze wil hebbe? :( je kunt zoveel dinge voor meisjes kopen, maar wat kun je voor je vriendin kopen wat ze echt lief zal vinden? :confused: Dus goede liefdes-kadotips!!! die moet ik hebben! Erg bedankt! Groetjes, Richard |
een grote bos rozen, lekker luchtje, bonbons,knuffeltje,lief kaartje.....
|
Damn.
Hoeveel relaties zouden ten onder zijn gegaan als er geen internet was. |
Je weet toch wat ze heeft? Dan weet je toch ook wel wat ze mist?
btw...het kan ook leuk zijn om haar mee uit eten te nemen.(hangt er natuurlijk van af of jullie dit beiden willen natuurlijk...) Maar goed, een kado is wel een vereiste (tenzij jij/zij niet aan kerst doet) |
lekker luchtje idd... lief knuffeltje, kettinkje als ze dat nog niet van je heeft, armbandje...
misschien een fotolijstje met een foto van jullie/jou? of iets van wie ze fan is... mooi poster ofzoiets dergelijks. |
Citaat:
Inderdaad. Opvallend dat mensen verwachten dat wij, als internetters, beter weten wat hun partner leuk vindt dan zijzelf. Maar goed, ik ben in een goeie bui, dus: een mooi armbandje, een dinerbon, een mooie cd(bij voorkeur legaal), als je van grote feesten houdt, dan kaartjes voor zo'n feest, een luchtje en zo zijn er nog vele dingen te verzinnen volgens mij. |
een knuffelbeer met een kettinkje om zn hals?
|
Mooie CD, (niet gecopieerd!).
|
kheb met sinterklaas een cd, een opmaaketuitje van chanel en een ring gekregen.
Vooral die ring had ik nooit verwacht. Het gaat erom dat ze kan zien dat je dr moeite voor hebt gedaan das het allerbelangrijkste. voor heb had ik trouwens een boxer van bjorn borg en een staatslot :D |
een hele grote sneeuwpop van chocola (bij de Hema) ;)
Naja die zag ik gister staan en ik wil 'm eigenlijk wel hebben. :p Verder....ja wat iedereen al zegt eigenlijk. :) suc6 |
een armband :) dat blijf ik een leuk cadeau vinden omdat t wat neutraler is (dan een ketting met een naam).
tja, een lief knuffeltje die in kerst "kleren" is gehuld. ook lief :) |
uh ff denken wat ik leuk vond van mn vriend...
-een hele grote kaart (kan je bij de expo halen) Met daar öp: I Love you!! -een kettinkje met een hartje of iets anders. -een knuffelbeertje waar je een foto in kan doen van jezelf! en dan geven -een leuke string is ook leuk:D haha -een bos rozen:D -een hartjesvormige bonbonboos met BONBONS! -een etentje in een betaalbare pizzeria met bioscoopje erbij :D -een ring (als ze daar van houdt.. ikke nie) Nog meer tips.. een kussensloop met een foto van jou erop :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) |
ik krijg lingerie van mn vriend :D
nou moet ik nog wat voor hem verzinnen, ik kom niet verder dan zelfgebreide sokken :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Misschien kaartjes voor een bioscoopfilm waar ze nog heen wil, of eenconcert of een voorstelling, ofzo? Of kaartjes voor de Winterefteling (heel romantisch)?
Of samen uit eten, of beloven een diner voor haar te koken. Nou ja, en ga nog maar even door zo, ideeen in overvloed! |
of kaartje voor naar de musical (wel duur trouwens)
|
Ok als ze van sieraden houdt en dan vooral armbandjes is dit misschien een leuk idee:
-Koop een bedelarmbandje voor haar met 2 bedeltjes die wat met jullie te maken hebben bijvoorbeeld voorste letters van jullie namen of sterrebeeld ofzo. nu kan je iedere keer dat jullie wat leuks of bijzonders meemaken haar een bedeltje daarvoor geven uiteraard niet elke week maar gewoon om de zoveel tijd of met valentijn kerst enz.... Zo heeft ze uiteindelijk als jullie heel lang bij elkaar zijn heel jullie relatie als een soort verhaal om haar pols hangen aan haar armbandje -Als jullie wat ver uit elkaar wonen of de kerst niet met elkaar kunnen vieren... zou je een videoband kunnen maken met daarop een persoonlijke boodschap voor haar erop kerstwensen + dat je haar zo geweldig vind enz.. (wilde dit zelf doen met kerst maar relatie staat op punt om uit te gaan ga vanavond met haar uitpraten zucht... :( ) -zoek een foto van jullie samen en maak hem vast aan een stuk rood karton in de vorm van een hart.(let op niet te vast hij moet er nog af kunnen!!! dubbelzijdige plakband ofzo...) schrijf er nog een leuke boodschap naast of achterop en knip hem in een paar stukken (om een soort puzzel te maken) Gooi nu een week voor kerst iedere dag een puzzelstukje in een envelop door haar brievenbus en zorg dat je zo uitkomt dat je 1 stukje overhoud. Deze pak je samen met een heel mooi fotolijstje in en geef je haar voor kerst samen met een ander cadeatje wat al voorgesteld werd door wat mensen hier. Dit zijn wat originelere cadeaus en kan ze ook zien dat j er veel moeite voor gedaan hebt... het laatste cadeau is natuurlijk ook ideaal voor valentijn :) suc6 |
Citaat:
Ik bedoel, hij koopt het lingerie voor jou zodat hij kan zien hoe jij er uit ziet zo. Voor de rest kan hij het waarschijnlijk vrij weinig schelen ofdat jij het leuk vind, in de zin "goh, wat leuk, ik krijg lingerie". Wat als je het van je oma kreeg en je geen vriendje had? :) Zou je dan ook (nep) 'blij' kunnen reageren? |
Neem haar mee naar Snowworld!
Is hartstikke romantisch :) |
Citaat:
hm...ik zie dat je al een vriendje hebt... :D |
Citaat:
|
Citaat:
nou, als zij interesse heeft...reageer zou ik zeggen :) |
Citaat:
*vindt het wel een leuk aanbod* :D |
Citaat:
Het ziet ernaar uit dat ik deze winter niet op wintersport ga. Dan lijkt het me toch wel leuk om naar Snowworld te gaan zodat ik weer weet wat ik mis. Als er dan gezellig iemand meegaat is dat natuurlijk altijd leuk. Als er nou iemand meegaat die ik helemaal niet ken is dat natuurlijk ook leuk omdat ik dan weer een beetje mensjes leer kennen. Ik zou ook met iemand anders kunnen gaan, een vriend of vriendin, maar ik geef je bij deze een kans om dat te verhinderen en mij met juo te laten gaan :) |
Citaat:
|
Koop een strijkbout :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:24. |