Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   meer dan... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=301353)

jonguh17 07-12-2002 20:43

meer dan...

hallo Scholiertjes...

Ik heb een vraagje aan jullie, misschien kunnen jullie me helpen.
Ik heb sinds 2 maanden een vriendin.
Ze is 16 en ik 17. Het is onze beiden echte relatie en we hebben elkaar al gezoend. Niet zo heftig, maarre gewoon gezoend.
Alleen hoe kan ik het aanpakken om meer te doen, verder te gaan dan alleen dat?
Niet dat ze iets nie wil ofzo, daar moet ik dus ook achter zien te komen he.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen...
we zitten als ik bij haar thuiskom vaak op haar kamer alleen, maar ik weet niet goed hoe te beginnen... kan ik haar gewoon zoenen... en dan beginnen aante raken ofzo? Ze is best een verlegen meisje...

Hopleijk kunne jullie me tips geven.
Bedankt!

groetjes,
richard

Leonoor 07-12-2002 20:48

Misschien kun je gewoon proberen met haar er over te praten? ;)

jonguh17 07-12-2002 20:55

er over praten... dat kan, maar hoe begin ik dat gesprek dan... kbedoel, kkan lastig gaan zeggen: "zullen we verder gaan dan zoenen?" toch, het lijkt me best eng om dat zo te zeggen.

maar vast bedankt... ut zet me aan denken ;)

Leonoor 07-12-2002 20:58

Je kunt vragen hoe zij denkt over verder gaan bv. Niet 'zullen we...', maar iets als 'hoe denk jij daarover' oid.

jonguh17 07-12-2002 21:02

dat kan ja, btw heb je msn? kunnen we daar ff op kletse, ben nu online, heb nog geen adsl maar in januari wel...
wat is je adres? voeg ik je toe

Leonoor 07-12-2002 21:21

Citaat:

jonguh17 schreef:
dat kan ja, btw heb je msn? kunnen we daar ff op kletse, ben nu online, heb nog geen adsl maar in januari wel...
wat is je adres? voeg ik je toe

Adres staat bij m'n info, maar 'k zit nu tv te kijken ('t is nu reclame ;)).

Dusjcrib 07-12-2002 21:53

ik zou er idd eens met haar over praten. Niet op het moment dat je meer wil, maar gewoon es rustig op een moment samen. Haar eens vragen hoe zij er over denkt. Of ze verder zou willen gaan of liever zou willen wachten enz. Het is het gemakkelijkst om te weten wat zij wel en niet wil natuurlijk. Dan weet je dat de volgende keer gewoon en is het misschien makkelijker om stappen, zoals haar gewoon te zoenen, te ondernemen.

Ik ben in dit soort situaties altijd heel eerlijk, ik zeg gewoon waar ik onzeker over ben en wat ik me afvraag.. en het werkt heel goed :) (y)

kleinmeisje17 08-12-2002 17:34

hmmm.. meteen aanraken lijkt me snel... Je moet gewoon rustig blijven en geef dan bijvoorbeeld een massage.. En dan zou je verder kunnen gaan. Dan is zij in ieder geval al op dr gemak gesteld.. en dan zou je langzaam verder kunnen gaan!

Tis maar een tip..

Chloe Siere 08-12-2002 18:49

je kan, als jullie aan t zoenen zijn, haar beginnen te strelen. gewoon boven dr kleren. als ze hier positief op reageert kan je proberen iets verder te gaan. maar ga niet direct de eerste keer te hard van stapel. want dat schikt haar misschien af. begin gewoon met strelen. de volgende keer iets meer en bouw het zo op.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:25.