![]() |
de eerste keer, na hoeveel tijd?
ff een vraagje... want dan kan ik dat met mzelf vergelijken... zo gauw het zover is voor de eerste keer...
Na hoeveel tijd hebben jullie het voor de eerste keer gedaan? nadat jullie verkering hadden? Thankz, richard |
Staan al topics over op het forum...wel oude...ook op seksualiteit.
|
na een paar weken
|
>>>> Seksualiteit
Hmz, ging bij allemaal nogal snel, bij eerste relatie ongeveer 1 maand, bij andere twee relaties is het daarmee begonnen (raad ik af) |
na twee maanden en ik kende m'n vriend toen twee maanden en een half. :o ging redelijk snel, maar het voelde heel goed aan (ondertussen bijna 20 maanden samen!)
je moet niet letten op 'hoe lang je al samen bent', maar je moet jezelf afvragen hoe goed het tussen jullie gaat. als je al een half jaar samen bent maar het gaat eigenlijk niet meer zo goed, moet je niet ineens gaan beginnen vrijen... da's dom. als het lekker gaat tussen jullie twee en alles voelt héél goed aan, dan kan je best een stapje verder gaan, maakt niet uit hoe lang je samen bent. wacht gewoon tot je vrij zeker bent van elkaar. ga op je gevoel af xxx |
Huidige vriend 10 dagen. M'n 'eerste' 2 maanden :)
|
Mn "eerste"8 maanden
Mn huidige vriend 2 weken |
na 4 maanden..
|
Vriend 1: 3,5 maanden oid, niet
Vriend 2: 2 maanden oid (?), niet Huidige vriend: 11,5 maanden, (nog) niet |
ik 4 maanden
|
Daar staat al een topic over op sex, dat heel erg lang is geworden. Van mij mag je die ook uppen, dan kunnen we dat allemaal in 1 topic houden. :)
Topic: "hoe oud waren jullie, toen je het voor de eerste keer deed?" |
Ow oeps, jij wou weten na hoe lang verkering mensen het voor de eerste keer deden.
Dat kan ik niet vinden met de zoekmachine dus verwacht ik ook niet dat jij 'm wel zal vinden ;) :p Dus ik verplaats deze naar sex. :) |
Maandje...
|
Twee weken
|
Met mijn eerste: 2 maanden
Met mijn huidige: 10 dagen ofzo :rolleyes: |
Twee maand... en dit topic is al wel eens geweest, maar misschien is dat al weer zo lang geleden dat ie nu weg is ofzo.... nyah.
|
2 dagen. en ik kende mijn (ex-)vriendin ook exact 2 dagen. t was mijn 1e keer en ik vond het niet te vroeg.
|
5 maanden
|
Citaat:
|
4 maanden en 17 dagen (geloof ik)
|
ik na iets van 7/8 maanden...
was ook mijn eerste keer. |
3 uur:s
|
16 maanden
|
3 maanden en 17 dagen
|
3 tot 3,5 maand:)
|
met m'n eerste vriend na 1,5 mnd
met m'n huidige vriend nog niet (nu 2 weken) |
Na 3 weken.. (Was veel te snel voor m'n gevoel)
Bij volgende vriendin(nen) is die stap veel kleiner, totaal geen spijt dat het stuk sneller is gegaan allemaal :) |
vriendje 1: 3 weken (waarvan ik r 1,5 op vakantie was, maar toen ik terug kwam oehlala :D )
vriendje 2: 4 weken (tja, die woonde vet ver weg) vriendje 3: 1 uurtje ofzo :o vriendje nu: a.s. weekend (jee!!) erm... over een halve week dus... = 2 weken totaal?? ... toch wel snel, als je dat zo allemaal achter elkaar ziet... naja... is blij :) |
Citaat:
|
0,0
|
dat verschilt per persoon, ik lag na 2 maanden al in bed
|
Na 11 weken. Kende die jongen al wel een tijdje voordat het echt mijn vriendje werd.
Ik denk alleen dat je je niet echt met andere kan vergelijken het is voor iedereen erg verschillend. Als je denkt dat het binnenkort kan gaan gebeuren wees er dan wel op voorbereid, koop alvast condooms. |
2 maanden, allebei eerste keer en we zijn nog steeds gelukkig bijelkaar ! :D
|
Rond de 7 maanden ofzow ... ?
|
heb nu 7 maanden en ben nog niet met hem naar bed geweest.
Sommigen gaan voordat ze verkering hebben al met diegene naar bed en dan krijgen ze verkering. Bij anderen duurt het gewoon een jaar. (zal bij mij ook wel het geval worden want mijn vriend gaat stage lopen in amerika voor 5 maand en ben niet van plan om het binnen een maand met hem te doen) |
Citaat:
|
bij mij na ongeveer 6 maanden...
maar je zelf vergelijken heeft idd niet veel zin volgens mij. ik denk (hoop) dat het gewoon pas gebeurt als je er klaar voor bent. |
pfft...met mun huidige vriendin ong, na...ik denk anderhalve week.
|
Citaat:
Ik denk: "als ik met hem naar bed ga ben ik er zekerder van dat het aanblijft tussen ons." En daarom wil ik het JUIST niet. Ik wil kijken hoe het tussen ons gaat als we niet met elkaar naar bed gaan. Of hij het kan volhouden of dat hij daarginds meteen met iemand all the way gaat... |
vinik ook, heeft ie wat om naar uit te kijken die 5 maanden
;) |
Dikke twee weken.
Had ik nog maar 5 weekjes gewacht, dan was het er met hem iig niet meer van gekomen..:( Met mijn huidige vriend al voordat we een relatie hadden. Geen moment spijt van gehad. |
1e : 9 maanden (NIET)
2e:2maanden 3e:5 dagen :eek: 4e:(huidige vriend) 1,5 week :rolleyes: tja kan ik er wat aan doen dat die gasten zooooo enorm heet zijn ..hmzzz "ashamed" |
1e: 3 maanden
2e: 6 maanden 3e: (En huidige g/f) 2 dagen (beetje snel I know, maar het gebeurde.... We stonden beiden al een aardig tijdje droog en konden ons moeilijk inhouden :o) |
Citaat:
|
Citaat:
xxx |
tsjahh.... ik denk dat ik toch wel lang al wachten, ik ben vrij snel verder gegaan.. maarjahh..
t gaat niet om tijd, t gaat om hoe je je voelt bij de ander.. of je elkaar vertrouwt.. of je zeker weet of je met hem / haar de eerste keer wil delen.. |
Citaat:
|
met mijn eerste vriend: 9 maanden, maar ik wilde na 3 maanden...
met mijn huidige vriend nog niet, maar we zijn ook nog geen twee weken samen (en hij erg onervaren enzo) |
Dat ging wel snel... hoewel...
Mijn vriend en ik hadden eerst ong. 2 jaar gechat, toen ontmoet, en bij de derde ontmoeting bleef hij slapen.. Rond de.. zesde ontmoeting (dat was ong. 6 maanden na onze eerste ontmoeting) gingen we proberen :) En pas 9 maandjes geleden (we zijn nu 2,5 jaar samen) is het gelukt :o Maar goed, na zes maanden wilden we al en pas na 1 jaar en 9 maanden is het echt gebeurt :o |
Citaat:
xxx |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:29. |