![]() |
gaar
eindelijk weer ns goed gaar
echt waar dus ns kijken of ik nu beter dicht mn concentratie is er niet echt op gericht best leuk ik heb jeuk zoveel had ik niet ik blowde same met zwarte piet die werd helemaal kierewiet oja en die mooie kerk wat n werk hijn was goud en heel oud maar dat kwam door het licht maar het gaf een mooi zicht ik was er voor gezwicht het wa mooi zo mooi zo mooi zo mooi echt mooi ik wil mn gevoelens met jullie delen en ik zit me te vervelen daarom schrijf ik maar n gedicht hetvoelt als mn plicht zo kan jeje uiten en je gevoelens weg stuiten?????????????? best leuk dit hoe ik hier zit dalijk ga ik pit..................ten maar nog niet ik ben te energievol van de wiet net was ik chill nu weet ik niet wat ik wil een peuk voor nog n inslag en dan heb ik mogge ook nog n fijne dag dat is wel relaxed dag dat is nog het leukste ervan de dag(en) erna abcdefghijk naja de bazzel peace!!!!!!!!! |
ojeah
|
Oh Yeah
That's the :D style!!!!!!!!! Dat is het zo knettergaar zijn dat je niet meer kan typen! We gaan volgende week weer uit, want zaterdag moet 'k werke. Bazzel BW |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:22. |