![]() |
Beauty-geheimen
Een ei in je haar smeren, baden in modder, of simpelweg een bepaalde mascara die je wimpers verdriedubbeld.
Bij welk product of 'trucje' zweer jij ? |
Zelf koop ik producten bijna altijd bij de toko, dat werkt vaak stukken beter. Vooral met de haarproducten die ik daar haal ben ik erg blij :)
|
Half ooglijntje ipv een hele, Btje gel in mn wenkbrauwen waardoor ze iets donkerder lijken en een wat strakkere vorm krijgen, Oogschaduw ook een klein btje onder mn oog..
|
Als m'n haar heel droog is : zonnebloemolie insmeren, kwartier in laten trekken en even wegwassen met shampoo.
Wordt het heel zacht van :) |
Oh en een beetje vaseline of transparante lipgloss op je jukbeenderen. Glitters natuurlijk ;)
|
Citaat:
|
dit is vast allang geen 'geheim' meer, maar eerst gewoon van die poeder op je ooglid voor je je oogscaduw opbrengt, blijft het veel beter zitten!
en geen leven zonder wattenstaafjes! |
Haar gel
|
je haar niet knippen
|
Citaat:
en daarbij ook iets onder je ogen smeren |
gel
:p |
Sudocrem voor een geirriteerde/rode huid, ook heerlijk na het ontharen.
|
ook een half lijntje onder mun oog (hoe orgineel toch weer..:p) en btje bodylotion in m'n haarpunten als ze erg droog zijn
|
Mijn beauty-geheim?
Less is more:) Een goede mascara is een must: LashExpansion van Maybelline... Je haar moet je altijd twee keer wassen en zeep alleen je hoofdhuid in, de punten van je haar beschadigen hier alleen maar door en spoelen vanzelf met het uitspoelen schoon.... Spoel je haar na met koud water, dan gaat het nog meer glanzen:) |
voor een gladde huid
honing opwarmen met lepeltje water,geheel vloeibaar gewoon uitsmeren op je gezicht. last van puistjes doe er dan een paar druppeltjes citroensap bij. Rat |
met ei krijg je wel mooiere vervilte dreads SCHIJNT
|
Citaat:
|
Mijn wimpers zijn verliefd op LashExpansion van Maybelline.
|
- Coup de theatre mascara van Bourjois (y)
- 1 x in de week je gezicht scrubben met (Dove) scrubcreme - Spot controle van Lancome (wanneer je een puistje/vlekje/oneffenheid hebt --> "aanstippen" met spot controle voor je naar bed gaat, en het verdwijnt veel sneller - Wanneer je bijvoorbeeld plukjes haar geverfd hebt in een donkerdere kleur als je eigen haar --> je haar wassen met Zwitsal babyshampoo, dan vervagen de plukjes minder snel, omdat er geen zeep enzo inzit. - Na het tandenpoetsen even zachtjes met je borstel over je lippen masseren, en daarna met lippenbalsem insmeren (krijg je mooie soepele ( :D ) lippen van) |
Een goede mascara die me nog een beetje normale blik uit m'n ogen geven;)
Lancôme Flexstencils (beter kan niet (y) ) |
Flink veel garnalen/kreeft/krab eten, als je geluk hebt zit je voor je het weet onder de jeukende bultjes (y), erg sexy als je 't mij vraagt.
|
Ik sluit me aan bij de gel gebruikers....
Zonder gel :eek: |
Citaat:
(heb ik gehoord) |
Citaat:
Maar vaseline of lipgloss is waarschijnlijk net zo gemakkelijk en wel zo goedkoop ;) |
suiker en gewoon keukenolie mengen en dan bijv. op je gezicht smeren. (= scruben)
heel fijn als je een droge huid hebt. groene thee (dus zonder zakje) in een bakje doen met beetje water en dan op je gezicht smeren. Even laten zitten. Heel verfrissend. (y) |
Je gezicht voor dta je gat slapen insmeren met vaseline, wordt je huid het heel zacht van.
Alleen creme spoeling in de punten van je haar, dan wordt het minder snel vet. Je lippen 'borstelen' met je tandenborstel Je haar uitspoelen met koud/lauw water om het te laten glanzen |
niet echt een beauty-geheim, maar ik smeer altijd lipgloss op mn oogleden (y)
|
als je je nagels net gelakt hebt ze onder koud stomend water houden. Worden ze sneller droog (en hard, dat niet gebeurd in 60 seconden bij 60 seconds nagellak (van bijv. Invite), waardoor het toch nog kan beschadigen!) en bovendien glanzen ze dan meer (als je glans nagellak hebt opgedaan).
|
ik zweer bij definicils mascara van lancome.
en voor doordeweeks bij Hema wet&dry poeder. verder theater make up, met water aanlengen en met een kwastje opbrengen. hm. |
Een dutje op de harde, koude straat, doet een mens goed!
|
Masturbatie.
Goed voor lichaam en geest. |
Stieresperma in je haar.
|
Citaat:
Met lash primer eronder is het wel beter maar vind 2000 calories van Max Factor echt beter of lash architect |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: :p |
touperen, goude bussie haarlak van de ah, fohnen en straktrekken :D zo gebeurd
en anders gewoon een muts opzetten, want bij lijkt et zonder gel net een verzopen kat die op men hoofd ligt |
je tanden poetsen :D
oke erg flauw.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je kan je gezicht wel een enkel keertje insmeren met vaseline maar niet te vaak zeker niet als je last hebt van een vette huid. Vaseline is namelijk vet en dat is niet goed om te vaak te gebruiken. Ps: je gezichtshuid mag s nachts toch ook welleens rust (ook je huid moet kunnuh ademen) x Sisi |
chocopasta in mijn haar, daarna lekker uitspoelen, wordt mijn haar zooo lekker zacht en soepel van en ook een beetje je donkerder. en natuurlijk elke week een haar en gezichtsmasker hihi:rolleyes:
wat dacht je van regelmaig douchen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kgebruik altijd al nivea elke ochtend (en savonds als t zo koud is) krijg je heel zachte huid van en zit niet zoveel troep in als in al die cremetjes.
(en goedkoop;) en kdenk dat de uitstraling je mooi maakt en niet of je je eyeliner helemaal doet of half.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
wat ik altijd met me haar doe...heb ik ook mar gelezen in een blad maar het werkt echt..en mag alleen bij donker haar..
na het wassen 1kopje azijn met 2 kopjes water doorelkaar mengen dus en dan in je haar doen...uitspoelen.. en ja haar glanst is zacht en er zitten geen knopen meer in..verder heb ik gelezen dat het goed voor je haar was.. en ja je haar met koud water afspoelen zoals al getypt werd doe ik ook.. enu...me je tandenborstel over je lippen heen gaan worden ze voller van.... enu....dat was het zo ongeveer wel... ;) greetzzz smilegirl |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:56. |