Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   Beauty-geheimen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=301654)

feline 08-12-2002 09:55

Beauty-geheimen

Een ei in je haar smeren, baden in modder, of simpelweg een bepaalde mascara die je wimpers verdriedubbeld.

Bij welk product of 'trucje' zweer jij ?

Rrr. 08-12-2002 09:58

Zelf koop ik producten bijna altijd bij de toko, dat werkt vaak stukken beter. Vooral met de haarproducten die ik daar haal ben ik erg blij :)

Horror Kitty 08-12-2002 10:01

Half ooglijntje ipv een hele, Btje gel in mn wenkbrauwen waardoor ze iets donkerder lijken en een wat strakkere vorm krijgen, Oogschaduw ook een klein btje onder mn oog..

*Fallen_Tear* 08-12-2002 10:10

Als m'n haar heel droog is : zonnebloemolie insmeren, kwartier in laten trekken en even wegwassen met shampoo.
Wordt het heel zacht van :)

*Fallen_Tear* 08-12-2002 10:12

Oh en een beetje vaseline of transparante lipgloss op je jukbeenderen. Glitters natuurlijk ;)

feline 08-12-2002 10:15

Citaat:

*Fallen_Tear* schreef:
Oh en een beetje vaseline of transparante lipgloss op je jukbeenderen. Glitters natuurlijk ;)
Ik smeer altijd een beetje lippenbalsem of vaseline vlak onder mn ogen als ik wallen heb--> licht op. (Maar dan niet ontzettend kleef en glim lipgloss, dat is vies.)

maantje tuurt 08-12-2002 10:33

dit is vast allang geen 'geheim' meer, maar eerst gewoon van die poeder op je ooglid voor je je oogscaduw opbrengt, blijft het veel beter zitten!
en geen leven zonder wattenstaafjes!

Ki Fighter 08-12-2002 10:41

Haar gel

Faery 08-12-2002 10:43

je haar niet knippen

WishfulDreaming 08-12-2002 12:06

Citaat:

wallflower schreef:
Half ooglijntje ipv een hele,
hahaha ja, idd, dat doe ik ook altijd :)
en daarbij ook iets onder je ogen smeren

italianboy 08-12-2002 13:31

gel

:p

RoSaLiNi 08-12-2002 13:37

Sudocrem voor een geirriteerde/rode huid, ook heerlijk na het ontharen.

belleblaasbel 08-12-2002 14:01

ook een half lijntje onder mun oog (hoe orgineel toch weer..:p) en btje bodylotion in m'n haarpunten als ze erg droog zijn

Marlous 08-12-2002 15:12

Mijn beauty-geheim?

Less is more:)

Een goede mascara is een must: LashExpansion van Maybelline...

Je haar moet je altijd twee keer wassen en zeep alleen je hoofdhuid in, de punten van je haar beschadigen hier alleen maar door en spoelen vanzelf met het uitspoelen schoon....

Spoel je haar na met koud water, dan gaat het nog meer glanzen:)

LeRatLuciano 08-12-2002 15:26

voor een gladde huid

honing opwarmen met lepeltje water,geheel vloeibaar gewoon uitsmeren op je gezicht.
last van puistjes doe er dan een paar druppeltjes citroensap bij.

Rat

Mortischa 08-12-2002 15:38

met ei krijg je wel mooiere vervilte dreads SCHIJNT

shanli 08-12-2002 16:35

Citaat:

Marlous schreef:

Je haar moet je altijd twee keer wassen

doe ik ook,maar dat met dat koud water wel niet altijd :|

feline 08-12-2002 17:02

Mijn wimpers zijn verliefd op LashExpansion van Maybelline.

lareno 08-12-2002 17:12

- Coup de theatre mascara van Bourjois (y)
- 1 x in de week je gezicht scrubben met (Dove) scrubcreme
- Spot controle van Lancome (wanneer je een puistje/vlekje/oneffenheid hebt --> "aanstippen" met spot controle voor je naar bed gaat, en het verdwijnt veel sneller
- Wanneer je bijvoorbeeld plukjes haar geverfd hebt in een donkerdere kleur als je eigen haar --> je haar wassen met Zwitsal babyshampoo, dan vervagen de plukjes minder snel, omdat er geen zeep enzo inzit.
- Na het tandenpoetsen even zachtjes met je borstel over je lippen masseren, en daarna met lippenbalsem insmeren (krijg je mooie soepele ( :D ) lippen van)

Li 08-12-2002 18:32

Een goede mascara die me nog een beetje normale blik uit m'n ogen geven;)

Lancôme Flexstencils (beter kan niet (y) )

RoSaLiNi 08-12-2002 18:33

Flink veel garnalen/kreeft/krab eten, als je geluk hebt zit je voor je het weet onder de jeukende bultjes (y), erg sexy als je 't mij vraagt.

SpiritX 08-12-2002 18:34

Ik sluit me aan bij de gel gebruikers....
Zonder gel :eek:

Denise84 08-12-2002 18:36

Citaat:

Marlous schreef:

en dan wordt het ook minder snel vet
(heb ik gehoord)

Denise84 08-12-2002 18:41

Citaat:

*Fallen_Tear* schreef:
daar is een klein tubetje voor van Rimmel (Blush tint in gelvorm). Dat geeft glans en een zachte rode blush (y)

Maar vaseline of lipgloss is waarschijnlijk net zo gemakkelijk en wel zo goedkoop ;)

charly not 08-12-2002 19:22

suiker en gewoon keukenolie mengen en dan bijv. op je gezicht smeren. (= scruben)
heel fijn als je een droge huid hebt.

groene thee (dus zonder zakje) in een bakje doen met beetje water en dan op je gezicht smeren. Even laten zitten.
Heel verfrissend. (y)

Floosje 08-12-2002 19:31

Je gezicht voor dta je gat slapen insmeren met vaseline, wordt je huid het heel zacht van.

Alleen creme spoeling in de punten van je haar, dan wordt het minder snel vet.

Je lippen 'borstelen' met je tandenborstel

Je haar uitspoelen met koud/lauw water om het te laten glanzen

Firefly 08-12-2002 19:32

niet echt een beauty-geheim, maar ik smeer altijd lipgloss op mn oogleden (y)

Denise84 08-12-2002 19:50

als je je nagels net gelakt hebt ze onder koud stomend water houden. Worden ze sneller droog (en hard, dat niet gebeurd in 60 seconden bij 60 seconds nagellak (van bijv. Invite), waardoor het toch nog kan beschadigen!) en bovendien glanzen ze dan meer (als je glans nagellak hebt opgedaan).

Mari 08-12-2002 20:05

ik zweer bij definicils mascara van lancome.
en voor doordeweeks bij Hema wet&dry poeder.
verder theater make up, met water aanlengen en met een kwastje opbrengen.
hm.

P. Fortuyn 08-12-2002 21:06

Een dutje op de harde, koude straat, doet een mens goed!

eXo 09-12-2002 01:04

Masturbatie.

Goed voor lichaam en geest.

nps 09-12-2002 11:22

Stieresperma in je haar.

Gwen. 09-12-2002 12:49

Citaat:

feline schreef:
Mijn wimpers zijn verliefd op LashExpansion van Maybelline.
Nou die heb ik ook en ik vind hem in zijn geheel niet indrukwekkend.

Met lash primer eronder is het wel beter maar vind 2000 calories van Max Factor echt beter of lash architect

a new noise 09-12-2002 12:52

Citaat:

eXo schreef:
Masturbatie.

Goed voor lichaam en geest.

oh je slikt

a new noise 09-12-2002 12:53

Citaat:

YuckFou schreef:
Zelf koop ik producten bijna altijd bij de toko, dat werkt vaak stukken beter. Vooral met de haarproducten die ik daar haal ben ik erg blij :)
indo :p

Rrr. 09-12-2002 13:45

Citaat:

a new noise schreef:
indo :p
ApA@A KaBar®R?!!?!! @lLeS Ba!K?!?!

:rolleyes: :p

substantial 09-12-2002 14:22

touperen, goude bussie haarlak van de ah, fohnen en straktrekken :D zo gebeurd

en anders gewoon een muts opzetten, want bij lijkt et zonder gel net een verzopen kat die op men hoofd ligt

snoetje 09-12-2002 14:27

je tanden poetsen :D

oke erg flauw..

a new noise 09-12-2002 14:36

Citaat:

YuckFou schreef:
ApA@A KaBar®R?!!?!! @lLeS Ba!K?!?!

:rolleyes: :p

Slammat Makkan :p

StrawberrySwirl 09-12-2002 15:26

Citaat:

YuckFou schreef:
Waarrr? In die straat bij de Yankee Dump/House of Sounds? En hebben ze er ook haarverf? :):)

Sisi 09-12-2002 16:02

Citaat:

Floosje schreef:
Je gezicht voor dta je gat slapen insmeren met vaseline, wordt je huid het heel zacht van.

Alleen creme spoeling in de punten van je haar, dan wordt het minder snel vet.

Je lippen 'borstelen' met je tandenborstel

Je haar uitspoelen met koud/lauw water om het te laten glanzen

Je kan je gezicht wel een enkel keertje insmeren met vaseline maar niet te vaak zeker niet als je last hebt van een vette huid.
Vaseline is namelijk vet en dat is niet goed om te vaak te gebruiken. Ps: je gezichtshuid mag s nachts toch ook welleens rust (ook je huid moet kunnuh ademen)

x Sisi

Ninnoc 09-12-2002 17:06

chocopasta in mijn haar, daarna lekker uitspoelen, wordt mijn haar zooo lekker zacht en soepel van en ook een beetje je donkerder. en natuurlijk elke week een haar en gezichtsmasker hihi:rolleyes:

wat dacht je van regelmaig douchen?

lareno 09-12-2002 18:09

Citaat:

Ninnoc schreef:
chocopasta in mijn haar, daarna lekker uitspoelen, wordt mijn haar zooo lekker zacht en soepel van en ook een beetje je donkerder. en natuurlijk elke week een haar en gezichtsmasker hihi:rolleyes:

wat dacht je van regelmaig douchen?

leuk

feline 09-12-2002 18:10

Citaat:

snoetje schreef:
je tanden poetsen :D

oke erg flauw..

Maar wel waar. Ik poets mijn tanden in ieder geval 3 keer per dag (ochtend, na het avondeten en 's avonds) + iedere keer dat ik wegga van huis. Ik kan niet tegen ongepoetste tanden.

Ninnoc 09-12-2002 18:11

Citaat:

lareno schreef:
leuk
nog net niet zo leuk als deze topic

Floosje 09-12-2002 22:03

Citaat:

Sisi schreef:
Je kan je gezicht wel een enkel keertje insmeren met vaseline maar niet te vaak zeker niet als je last hebt van een vette huid.
Vaseline is namelijk vet en dat is niet goed om te vaak te gebruiken. Ps: je gezichtshuid mag s nachts toch ook welleens rust (ook je huid moet kunnuh ademen)

x Sisi

nee oke, ook niet elke dag. Maar bij mij werkt t op zich wel, kheb een vrij droge huid. En je moet het goed uitsmeren natuurlijk...

Saraï_h 09-12-2002 22:21

kgebruik altijd al nivea elke ochtend (en savonds als t zo koud is) krijg je heel zachte huid van en zit niet zoveel troep in als in al die cremetjes.
(en goedkoop;)

en kdenk dat de uitstraling je mooi maakt en niet of je je eyeliner helemaal doet of half..

cha0s 09-12-2002 22:23

Citaat:

*MiNDLeZz* schreef:
Stieresperma in je haar.
stil nouw.. strax weet iedereen waarom mijn haar zo mooi glanst :p

snoetje 10-12-2002 14:52

Citaat:

feline schreef:
Maar wel waar. Ik poets mijn tanden in ieder geval 3 keer per dag (ochtend, na het avondeten en 's avonds) + iedere keer dat ik wegga van huis. Ik kan niet tegen ongepoetste tanden.
jaa oke je hebt wel gelijk dat heb ik ook. ik poets me tanden ook 2 keer per dag ;) ik vind het anders zo smerig..

smilegirl 10-12-2002 16:25

wat ik altijd met me haar doe...heb ik ook mar gelezen in een blad maar het werkt echt..en mag alleen bij donker haar..
na het wassen 1kopje azijn met 2 kopjes water doorelkaar mengen dus en dan in je haar doen...uitspoelen..
en ja haar glanst is zacht en er zitten geen knopen meer in..verder heb ik gelezen dat het goed voor je haar was..
en ja je haar met koud water afspoelen zoals al getypt werd doe ik ook..
enu...me je tandenborstel over je lippen heen gaan worden ze voller van....
enu....dat was het zo ongeveer wel... ;)
greetzzz
smilegirl

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:56.