![]() |
Volleybal
Hallo!
IK had een vraagje: Wat betekent volleybal voor de natuur en milieu in Nederland? Alvast Bedankt! Angela. |
De vogeltjes gaan veel harder fluiten door volleybal dus ik denk dat het wel goed is voor de natuur en het milieu :rolleyes:
|
ik zie 't verband ook niet echt..
|
Citaat:
ik denk dat hier een slotje komt :o |
wtf? :D
|
Citaat:
REIE |
Citaat:
Er moeten natuurlijk sporthallen geplaatst worden om zo te kunnen volleyballen, daarvoor moet natuur wijken. Ook ballen moeten gemaakt worden een mooie leren bal komt er natuurlijk niet vanzelf daar moet bijvoorbeeld een koe voor worden geslacht. Voor de mensen is het gezond, want in vele onderzoeken is gebleken dat bewegen voor de mens gezond is. Gung-ho |
nou ja... :confused: Beetje vreemd.
Ik denk dat volleybal en de natuur niet zo heel veel met elkaar te maken hebben, behalve bovenstaande. Maarreh... vanwaar die dringende belangstelling voor zoiets nutteloos? |
Beachvolleybal is natuurlijk funest voor de vaderlandse populatie strandvlooien en zou per onmiddelijke ingang verboden moeten worden.... evenals het openen van topics zoals deze...
|
nou...... door het volleybal krijgen dames mooie strakke kontjes en een mooi figuur, de natuur wordt dus een stuk mooier :p :D , tja...... op het milieu kan ik zo niks verzinnen.:D
|
je hebt natuurlijk de strandvolleybal wedstrijd, maar verder zie ik niet de link naar het milieu en natuur.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:26. |