![]() |
Ralf is alweer aant oefenen op het nieuwe seizoen!!!
Hoor net op Langs De Lijn (Radio 1), dat Ralf Schumacher weer eens een tijdje zijn rijbewijs kwijt is, omdat hij ergens in Tirol 130 km/u heeft gereden op een weg waar je maar 50 km/u mag rijden :D :eek: :rolleyes:
|
mag je F1 rijden zonder rijbewijs?
andetrs moet williemans ff op zoek naar een 2e coureur :):cool: |
Citaat:
|
Hardrijden op de openbare weg is geen sport volgens mij ;)
|
Citaat:
Vorige week testte Nico Rossberg (zoon van oud-F1 ster Keke Rossberg) nog een BMW-Williams en hij is nog maar 17... :eek: :D |
Je mag zonder rijbewijs al F1 rijden en ook al aan Moto GP meedoen dus dat staat er los van.
Maar ja Ralf moet niet op de openbare weg Hard rijden en zijn rijbewijs kwijtraken maar moet zorgen dat hij op de GP hard rijd!!! Maar goed geef wel toe dat het niet altijd aan hem ligt op de GP. |
offtopic:
Albers bij Minardi!?!?! :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
Ziet er idd steeds meer naar uit... (y) De geruchten komen iig op steeds meer sites te voorschijn. Ik hoop zooow op een all-Dutch Minardi in 2003, duz Verstappen - Albers ==> Minardi - Cosworth... :rolleyes: :D p.s. Dit was mijn 200ste post... |
ralf ontkent het hele gebeurtenis
volgens hem heeft iemand het verhaal verzonnen en heeft de hele media die bericht overgenomen |
Citaat:
Zijn zelfs geruchten dat Zowel Verstappen als Albers bij Minardi gaan rijden. Topic: Dat Ralf komend seizoen maar laat zien dan wat die kan. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:42. |