![]() |
Tu in core meo
Een keer wat in het Latijn geprobeerd. Verwacht niets speciaals. De woordkeus is simpel, en beperkt, net als mijn woordenschat, en het rijmt maar wat weg. :S Vertaling staat eronder. :P Oh ja, ik heb hem snel geschreven, en niet kunnen nakijken op taalfouten. Wijs ze maar aan als je ze ziet!
Tu in core meo Ama me, si illud vis, si non amas me, ne velis, Sci me dare cor tibi meum in amor quo mihi clarus maximusque habitat, cap aut nega: tibi libeat frangere id non debes, mihi cor in uno des. nam in eo tu quoque es. Semper, tu. Heb me lief, als je dat wilt, als je me niet liefhebt, wil het dan niet, weet dat ik je mijn hart geef waarin me een liefde huist helder en zo groot pak of weiger haar: laat het je vrijstaan je hoeft haar niet te breken, geef me mijn hart in één stuk terug. want ook jij bent in haar. Altijd, jij. |
ik zie al een aantal dingen die niet kloppen, nu even geen tijd, ik ga later even er de tijd voor nemen, want de meeste dingen, weet ik niet goed hoe het wel moet... moet ik even nadenken... ik vind het niet echt mooi, wat je wil schrijven is mooi, maar het Latijn is het niet, maar is logisch, want jij beheerst het Latijn niet actief... maar het spreekt me wel aan, juist omdat het Latijn is :)
*verliefd op Latijn* |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:03. |