![]() |
S.C.Heerenveen!
Als Heerenveen op dreef is horen ze bij de beste 4 clubs van Nederland, vinden jullie niet?
|
en zo niet, dan niet.
|
Zal ook wel meevallen hoor, waar waren ze tegen ajax dan?!?
|
Heerenveen past in de categorie Roda, FC Utrecht, Vite$$e (op dit moment niet) denk ik.
|
en als rkc of nec dat is dan horen ze dat ook... net zo hard
en als zwolle op dreef is dan horen ze ook tot de top 12 :o |
zal ik hier op reageren jongens of niet? :rolleyes: :D
|
heerenveen hoort bij heracles fortuna sparta go ahead eagles.. :p
|
Citaat:
|
zie sig.
als je dat niet kunt lezen heb je een bril nodig als je daar geen geld voor hebt FUCK SC. HOERENEVEEN |
Toch klaren ze feyenoord, nou hoef je daar niet al te veel moeite voor te doen maargoed..
|
Citaat:
|
nee 4e club vind ik nog altijd vitesse of fc utrecht. in me hart is mvv numero 1. laterzz!
|
Citaat:
Echte clubliefde ondaks dat het met MVV heel erg sleht gaat laatste paar jaar tog nog supporter zijn. Ik zou me ook geen leven zonder FC Groningen voor kunnen stellen ff ontopic: Ik vind Vitesse of Roda JC de nummer 4 en 5 van NL en verder nix Blijft altijd knap dat Roda JC bijna elk jaar tog weer europees voetbal speelt zijn maar weinig clubs buiten de grote 3 om die dat lukken. |
als je alle oevrwinningen van de eredivisie bij elkaar optelt is dit de top 5
1.Ajax 2.Feyenoord 3.Psv 4.Roda Jc(en Rapid Jc) 5.Fc Twente Maar ja das dan wel van een lange tijd geleden en psv is vaker landskampioen geworden maar feyenoord heeft meer overwinningen behaald. ik lees het ook maar uit een tijdschrift:p |
Citaat:
|
Citaat:
ROT OP KANKER GRUNNINGER |
Citaat:
ga tog niet lopen schelden met kanker man :mad: |
SC Heerenveen is zeker de trots van het noorden:
Heerenveen - Ajax 0-3 Heerenveen - feyenoord 3-1 (y) |
ik hoop dat ze degraderen :p
|
Citaat:
zo wordt er niet naar gekeken het gaat om de uitslagen tussen FC Groningen en Hoerenveen |
Citaat:
|
1. Ajax
2. PSV 3. Feyenoord 4. SC Heerenveen 5. Vitesse Zo is het in mijn ogen. |
Echt niet!! ze hebben alleen wat tweederangs scandinaviers rondlopen die het niet verdienen op subtop niveau actief te zijn. Spelers uit de eigen opleiding lopen er amper rond, talent breekt niet door, de trainer zit er al veel te lang. Conclusie: Heerenveen is misschien een middenmotor, niet meer!!! Oh ja, er is maar 1 trots van het noorden: FC GRONINGEN, die hebben tenminste echte supporters en geen toeschouwers, zoals bij Heerenveen!
|
Citaat:
|
*laat het over zicheheen komen en negeert DutchTerror*
|
Citaat:
|
blub
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:44. |