![]() |
Vraagje,
Goed, ik blow zéér regelmatig, 2/3 á 4 jointjes per dag.
En.. ik weet niet of het begon toen ik begon met zo veel te blowen, maar als ik mijn haren kam, zitten er aan het einde heel veel haren aan die kam, dus zeg maar klein beetje haar uitval. Ik gebruik brylcremé, mochten jullie daar wat aan hebben.. Maar mijn vraag is dus, kan haaruitval in verband staan met (té) veel blowen ? bvd. |
Uh nee
|
lol, nee ik denk het niet..
|
waarschijnlijk heb je gewoon een enge ziekte
|
Ohhh, dat valt alweer mee, thanks anyways.
|
Ik blow ook best veel en ik heb ook haar uitval...
maar ik denk dat dat komt omdat ik het ongeveer 8 keer dit jaar heb geverfd :p |
ik smoke elke dag wel een paar.. maar nergens last van hoor :confused: owja, en ik heb mijn haar ook best vaak geverfd :p
|
Ik zou me eerder zorgen maken om je extreme drugsgebruik...
|
het is normaal dat je haar uitvalt..
dat heeft nix te maken met wiet.. |
Citaat:
|
Citaat:
neej maar tis wel normaal dat mensen haaruitval hebben. je verliest per dag wel meer dan 100 haren.. maar dat jij het niet hebt is heus niet abnormaal hoor.. ik heb er ook niet echt last van.. toen ik lang haar had wel meer.. |
Titel gewijzigd.
|
Citaat:
|
Nee en het heeft ook niks te maken met brylcream. Je wordt gewoon vroegtijdig kaal. Gefeli, de mutsen zijn net in de aanbieding. :D
|
Citaat:
naja zo'n muts is ook (y) met dit weer ;) |
Citaat:
Citaat:
:D |
Citaat:
Citaat:
zolang je maar kan blowen ;);):P |
Citaat:
oeps :D et was u al opgevallen |
nee, ik denk niet dat t iets met weed te maken heeft.....ik blow zelf ook best wel veel, 4/6 joints op een normale dag, en als ik mijn haar kan trek ik er ook haar uit. Ik denk dat dit vrij normaal is....de mens verliest inderdaad en vrij groot aantal haren per dag.......niets om voor te stoppen met blowen in ieder geval :D ;) :p
|
WTF! Zo veel!? :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, ik betwijfel het ten zeerste.
Overigens kan de brylcreme er wél wat mee te maken hebben. Gel/Wax/Brylcreme is echt rotzooi voor je haar. En dan vooral Brylcreme :) |
ik had ook last van haaruitval, de dokter heeft geadviseerd om vitamine c en multivitamine bij de drogist te halen...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:04. |