![]() |
Wat moet je verwachten van een meeloopdag?
Dat is nou mijn vraag. Ben je gewoon als buitenstaander continu aan het observeren of moet je echt meedoen met de les?
ZOuden mensen hun ervaringen hier willen delen... |
Citaat:
|
shit
|
verschilt toch van school tot school.. bij ons zaten ook een x meeloopleerlingen, die moesten geen ene moer doen, alleen een beetje opletten en we moesten wat dingetjes uitleggen.
|
Citaat:
|
minder reclame dan bij een open dag: je krijgt geen potlood of rolletje pepermunt. Maar toch wordt je subtiel duidelijk gemaakt door studenten die hiervoor een instructie hebben gehad dat dit toch echt de opleiding is die er speciaal voor jou is.
Op de meeloopdagen waar ik ben geweest kreeg je een of twee colleges en dan moest je zelf ergens mee bezig gaan. Of dat laatste niet en dan zit je dus toch de hele dag te luisteren. Verder krijg je een korte rondleiding door de universiteit. |
ik weet wel dat dit niet een speciaal ingerichte dag was voor het meelopen. eeen studente belde mij op en we prikten samen een datum en dan volg ik haar lessen...
eigenlijk zie ik wel tegen op, vandaar deze vragen. |
Citaat:
'k heb ook een keer met zo'n georganiseerde meeloopdag mee gelopen...is ook wel leuk, vooral ook omdat het allemaal eventuele eerste jaars zijn. Maar het eerste vond ik toch een veel 'eerlijker' beeld geven van de opleiding. Ik zou het dus zeker doen als je die opleiding eventueel wilt gaan volgen! |
hmm okey, bedankt.
|
Citaat:
|
Citaat:
:) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:14. |