![]() |
changing lanes
Als t goed is was er hierover nog geen topic? Wat vinden de mensen van deze film? Voldoet hij aan alle verwachtingen en recensies of viel hij toch een beetje tegen?
Ik vond het een fijne film om naar te kijken, goede cast goed verhaal. Maar verder geen onverwachtte dingen of spectaculaire dingen. Een leuke film om je tijd te verdrijven maar geen must om voor naar de bios te gaan. |
Idd geen film om echt per se in de bioscoop te moeten zien. Goed verhaaltje, goede cast - maar ik had liever een andere film gezien op m'n vrijdagavond.
|
Wat voor onverwachte of spectaculaire films kom je in de gemiddelde bioscoop tegen dan?
|
Citaat:
|
Trouwens, de goeie ouwe tijd van de voorfilm lijkt terug te keren. EMERGENCY EXIT van Dennis Bots draait voor CHANGING LANES.
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat een saaie film man.
Heb hem in de bios gezien, in de eerste helft ben ik geloof ik in slaap gevallen en in de tweede heb ik me misselijk aan de popcorn gegeten. Er zit totaal geen actie in die film, zelfs harry potter lijkt me nog spannender. Twee kleine auto ongelukjes en meer aktie zit er niet in. (n) (n) (n) (n) (n) |
Citaat:
|
Ik heb hem als Divx op mn pc moet um nog kijken :)
|
Een film om over na te denken. Ik vond hem zeker niet slecht, maar het is nu ook weer niet de film om te roepen dat de oskars uitgedeelt moeten worden.
Leuk verhaal, goede drame film. Eigenlijk zou iemand hetzelfde verhaal moeten gebruiken in een actie film, en op momenten er dan van afwijken. Is volgens mij perfect mogelijk. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:02. |