![]() |
[DVD players] welke is aan te raden?
ik gebruik momenteel InterVideo WinDVD 3.57, maar omdat die al een tikje verouderd is ben ik van plan een andere te proberen (trial downen, niets illegaals aan).
nu vroeg ik mij af welke player het beste bevalt qua beeld en geluidweergave en welke een goede 4-points surround optie biedt. ik weet dat InterVideo en Cyberlink de bekendere players hebben, maarzo goed ben ik niet op de hoogte van de ontwikkelingen op dit gebeid. alvast bedankt |
de nieuwe van intervideo is leuk (4.5 platinium)
tipje mail me voor een random nummer! natuurlijk geen serial :D |
Cyberlink PowerDVD 4 XP werkt prima.
|
ik heb intervideo windvd 4.5 platinum trial gewondload en geprobeert, maar ik krijg de 4 points surround totaal niet aan de praat
ik kan slachts uit 2 speakers kiezen, niet uit meer, terwijl mijn geluidskaart zowel front als rearspeakers ondersteunt (SB Live! 1024) weet iemand of dit op te lossen is met dit kaartje of moet ik verder op zoek |
Citaat:
ik had eerst 1 of andere versie van cyberlink powerdvd waar surroundsound ook niet selecteerbaar was toen heb ik cyberlink powerdvd 4 XP gedownload van kazaa en die werkte prima, terwijl hij er precies hetzelfde uitzag |
Citaat:
|
o
|
Citaat:
je kutn m via een simpele optie registreren en dan komen dr geen opties bij :S |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:05. |