![]() |
Handballers... fans, spelers,....
Eeeeeeey.....
zijn hier nouw echt geen Handballende @@piezzz?????? :confused: :confused: :confused: Plzz reacties guyzzzz XXX @rNiE edit by Tofke_H Voor de actieve handballers, waar speel je handbal, doe je het al lang, welke positie speel je, wat zijn je toekomst plannen erin, .... Voor fans of liefhebbers van handbal zijn er zeker ook wel dingen die ze kunnen vertellen.... En vervuil dit topic niet opnieuw! |
Heej mop.. FIRST REACTION and i don't care 'bout it! MOET gwoon ff kwijt da HANDBAL RULEZZZ!! Speel bij greenstars, baarn.. En zit in de selectie van Utrecht. Wil echt GRAAG verder komen ermee.. Maar ja, we zullen zien. Sta btw linkeropbouw... :) En handbal nu ehmz... 4 jaartjus... Kus
|
Ik speel al 6 jaar handbal en zit bij BFC. M'n posities zijn Cirkel en hoek. Handbal Rulezzz gewoon big time! Jammer dat handbal in Nederland zwaar verwaarloosd word in vergelijking met Voetbal en Tennis.
|
heyyy handbal is echt coowl wie doet et nauw niey :) :) :) :) :) (y) (y) (y) (y) (y) in welke verenings spelen jullie allemaal ik bij gemini in zoetermeer
|
Hallo allemaal,
Handbal is de leukste sport die er is! Ik speel het zelf al 2 jaar en mijn positie is: midden/ opbouw. Ik speel bij HV Brunssum! Groetjes ik |
Ik val welles in bij een vriend van me.. maar ik ben te goed.. hahah
Gevraagd voor het heren2 team van die club.. terwijl ik 1x int half jaar ffies in val ofzo.. maja.. heb wel kracht in me armen.. dus hard smijten.. techniek kan verbeterd worden ;) Opzich iks het leuke sport.. alleen geen geld en tijd voor over helaas |
Zijn hier allemaal handbalgekken die veel van die filmpjes hebben. Als je dat heb zou ik graag willen weten hoe je er aan ben gekomen.
BTW HvHeerle speel ik. |
Ik deed het wel graag met gym, meer ook niet. Op tv zap ik niet weg als het bij Studio Sport is, meer ook niet.
Vind er niet zo heel veel aan. |
Handbal is echt een SUPERsport!!! Ik handbal nu zo'n.. euh.. effe tellen.. 7 jaar denk ik en vind het nog steeds geweldig!! Lekker fanatiek! Ik speel nu voor het laatste jaar bij de A1-jeugd en ga daarna naar Dames-1! jeuj jeuj! maar jah, niet dat onze vereniging nou zoveel voorstelt hoor.. :D haha.. maar goed.. ben al blij dat ik ni bij dames-3 kom!
|
Mijn zusje zit op handbal en kan eigenlijk alles wel goed.
Ze zat ook bij de selectie van utrecht, maar daar is ze uitgezet omdat ze te oud was :confused: :mad: echt belachelijk... maar ze kan t dus wel goed, zeg ik als zussie.. *is heel trots op dr kleine zusje.. geeft zusje een kusje* |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:17. |