![]() |
welke videokaart raden jullie mij aan ?
dit is het lijstje die ze verkopen bij ons in de computerwinkel... het gaat dus om 32mb
32 mb Guilemot riva tnt2 32 mb Nvidia geforce <== deze raden hun aan. 32 mb Powercolor geforce 2 MX 32 mb powercolor riva tnt2 m64 32 mb riva tnt2 32 mb riva tnt2 ultra 32 mb sis + tv out |
Is die GeForce die zij aanraden een GeForce256 (1 dus), een 2(GTS) of een 2MX? Ik zou persoonlijk voor de 32mb GeForce 2MX gaan...ver over te klokken (wat belangrijk is) en natuurlijk een generatie vóór op de oude GeForce256
|
Lichteraan wat je er mee doet)))
|
ligt aan je cpu, met een athlon 1000+ zou ik geen geforce 2MX meer nemen, maar voor de GTS versie gaan
|
nee als je dan toch voor duur gaat neem dan geen GF2 GTS maar een Ati RadeOn 64 MB DDR
|
Wat voor een systeem heb je?
Wat is je budget? En wat wil je er mee gaan doen? |
pentium 3 700mhz
128 sdram spelen spelen en grafische progjes 32 mb Nvidia geforce is de duurste 310,- |
nog ff w8ten en koop dan de STMicroelectronics Kyro II 64MB
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Sorry dat ik het zeg, maar de GF2 MX lecht het echt zwaar af tegen een GF1. Een GF2mx 200/200 haalt het nog wel tegen een GF1 SDR, maar mijn GeForce haal je echt niet in met je GF2MXje van je, hij loopt op 140/350 |
Citaat:
|
Citaat:
|
GEEN RIVA NEMEN!!
ik heb er gelukkig geen ervaring mee, maar mijn vriend wel, NIET DOEN! |
Dan heb je een stomme vriend, en hij waarschijnlijk ook want er is niets mis met die kaart.
|
Diamond Viper 770u met TV out omdat ie goedkoop was en goedkoper wordt.. en gewoon 'goed genoeg' is..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
maar ik draai natuurlijk niet die kaart, die was extra, ik draai nu een Geforce DDR
|
Citaat:
|
Citaat:
Misschien de die hard game freaks niet.. maar aangezien broed 15 is neem ik aan dat ie niet meer zo'n gamer is.. |
Citaat:
Eigenlijk zijn alleen de Nvdia GF1 en de PowerColor GF2 de moeite waard, de rest is, tja, oud. |
Citaat:
|
Citaat:
zoiets noemen ze toch GF2MX? |
Ja de MX is de enige die zo nu en dan langzamer is dan een Geforce1 DDR.
Alsof dat vreemd is http://forum.scholieren.com/rolleyes.gif |
Citaat:
obvolwassen seg als je nog gamer bent rond je 30ste.. http://forum.scholieren.com/rolleyes.gif |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:44. |