![]() |
@Home & Server
Ik ben bang dat ze erachter komen.. Ik heb namelijk thuis een netwerk van 6 computers, allemaal op internet via ipchains. (Linux dus)
Wat dus absoluut niet mag.. En dat weet ik ook best. Maar het MOET gewoon! http://forum.scholieren.com/smile.gif Heeft iemand hier ervaring mee? |
hoe willen ze eragter komen?
Tja als jij Linux draait kunnen ze wat gaan ruiken maar met ME of 2000 gaat het allemaal net zo goed.. De regel van hun is triest. Wanneer hun langskomen laat je ze gewoon niet erin (ff afspreken met je ouwers) en anders eg je dat het netwerk tijdelijk is. Vanaf hun kant kunnen ze er in princiepe nie agter komme behalve als ze je gaan sniffen en loggen.. |
Die regeling suckt idd. Als je een extra Pc aan wilt sluiten kost dat een tientje per maand per pc meer, en daar krijg je dan weer een extra ip'tje voor.
We hebben hier in huis 5 Pc's. Dan betaal je al meteen de helft van je maandelijks @home kosten meer. Krom toch? |
@home kan mijn kont kussen met dat gezeik.
Kheb er zelf ook 3 pc's achter laat ze lekker de verkoudheid krijgen. oohwja..dankzij die knurften heb ik 3 dagen nie meer kunnen internetten..En dat vind ik lang!!!!!met die kut storing van hun |
Jah...gewoon schijt aan hebben. Ik heb hier zelf ook drie PC's (waarvan op eentje een FTP draait) via netwerkje aan m'n sjello modem hangen...plus ik download ontzettend veel...ze zijn nog nooit komen zeiken.
|
Ik heb hier 4 peezee's aan het Internet hangen met 1 @home account.
Een webserver. Een FTP server. Er is per maand een dikke 50 gigabyte dataverkeer, down en upstream samen. En ik heb geen gezeik. Niet dat ze gewoon een telnetje naar poort 80 of 21 doen ofzo http://forum.scholieren.com/biggrin.gif |
he, wij hebben thuis ook een netwerk liggen, van 5 pc + een server, en wij hebben UPC, gaat allemaal prima, nog nooit last van gehad..
de server draait win 95... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik weet nog niet wat @home er mee gaat doen maar chello gaat hun beleid aardig aan pakken hier over ivm de XBOX
Artikel tweakers.net |
Citaat:
|
Dit topic is twee jaar oud. ;)
Gesloten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:09. |