![]() |
[netmeeting] Stom vragie
het is heel stom, k weet het maar kan iemand mij effe precies uitleggen hoe ik met iemand van msn can netmeeten :confused: k heb van alles geprobeerd maar het lukt voor geen meter :confused:
|
hier et zelfde :confused: :( :mad:
|
start alle 2 netmeeting op en laat 1 iemand de ander zijn IP-adres 'bellen' en laat de ander dan opnemen :confused:
|
geef eens wat meer info!
-welke versie van msn? -zit je achter een server of router? -etc dan kunnen we misschien helpen. |
Citaat:
|
In principe zou het gewoon moeten werken door in je chatvenster van MSN op het knopje 'Netmeting Starten' te drukken. Als dit niet werkt, heb je iig netmeting al gestart, en kun je ook gewoon de ander bellen op zijn IP-adres (of hij op jouw adres).
Om dat te doen druk je in netmeting op het telefoontje rechtsboven. Dan vul je het ip-adres van de ander in. (In Win2K kun je je IP-adres zien door in een opdrachtvenster ipconfig te typen) Als dit niet werkt dan ligt het misschien aan firewall instellingen op één van de 2 PC's. |
Citaat:
|
wat denk je zelf
|
Citaat:
|
ik heb internet via een router, ik kan niet aangemeld worden hoe doe ik dat wel goed?
|
Volgens mij kun je daar veel beter een nieuw topic voor openen :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:35. |