![]() |
Wie wordt de "Winterkoning"?
Het is nog kort tot de winterstop. Ik geloof nu nog 2 wedstrijden (?). Maar wie gaat als koploper de winterstop in? Theoretisch gezien kunnen slecht 2 clubs hierop nog aanspraak maken, Ajax (y) en PSV (n) . Feyenoord is al zeker geen concurrentie meer voor de "top-2" :D . Wie gaat het worden? Als Ajax van PSV wint, dan kan PSV al niet meer langs zij komen. Ik denk zelf dat Ajax het toch nog gaat redden, ondanks het uitvallen van Rafael van der Vaart :( .
|
Ajax :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als PSV wint van Ajax dan wordt PSV het. En ik denk dat dat volgende week gaat gebeuren.
|
ajax,maar wat maakt het uit.
|
Mateja Kezman in z'n eentje :cool:
Samen met Ernesto Faber (y) |
Ajax wordt natuurlijk herbstmeister.
Zondag winnen van p$v en je staat al weer 4 punten los. |
Citaat:
|
Citaat:
|
psv
|
PSV denk ik.
|
Citaat:
|
Das dus duidelijk
Ajax |
alles door oefening den haag
|
in competitie verband wist ajax nog nooit in de arena van psv te winnen ik denk een doelpuntrijke 3-3 gelijkspel
0-1 Kezman 1-1 Zlatan 2-1 Litmanen 3-1 Vd Meyde 3-2 Robben 3-3 Faber:D Feyenoord - Az feyenoord heeft een goeie overwinning nodig dus wordt het 5-1 1-0 Van Hooijdonk 1-1 Nelisse 2-1 Van Hooijdonk 3-1 Van Hooijdonk 4-1 Van Persie 5-1 Van Hooijdonk:D(y) |
Hmm ik vind dat ik 't nog niet genoeg ingewreven heb :rolleyes:
ra-ra |
Citaat:
|
Tis dus PSV.
|
shit (n)
Maar wat de psv-trainer al zei: het gaat er om wie er in mei bovenaan staat. En ik heb er genoeg vetrouwen in dat Ajax dat is. Door de Champions League 2e ronde (plus kwartfinale/halve finale/finale misschien :D ) moet Ajax wel meer wedstrijden dan psv spelen, maar de selectie van Ajax is breed genoeg om dat op te vangen. Als je naar Ajax - AS Roma bijvoorbeeld keek, dan was Ajax nog duidelijk stukken beter dan de tegenstander, ondanks dat Ajax een hoop spelers miste, o.a. Chivu, van der Vaart en Litmanen startten niet in de basis. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:19. |