![]() |
Aangemelde gebruikers op msn wissen?
Als ik msn open en ik moet mn e-mail adres en wachtwoord voor mn hotmail account invullen, maar bij het invoerveld 'e-mail adres', staat al een hele lijst van andere aangemelde personen (mn broertje, en een paar vrienden).
Is er ook een manier om deze te verwijderen?? Er met de muis op gaan staan en dat delete indrukken, helpt niet. |
het zal vast wel ergens in het registry staan
|
hier zit een luchtje aan :P
|
Wat zit hier dan voor een luchtje aan?
Ik wil gewoon al die e-mails uit mn msn lijst hebben! Ik dacht dat ik iets gevonden had, maar dat werkt niet bij mij: Start > Uitvoeren > control userpasswords2 > Geavanceerd > Wachtwoordbeheer. Maar daar krijg ik geen users verwijderd. Iemand nog suggesties? |
Citaat:
[edit] heeft nikz met luchtjes te maken :D [/edit] |
Citaat:
Althans zo verwijder ik internetadressen en andere dingen die op mijn harde schijf zijn blijven staan en die je normaal dan ziet in je browser. En de Temp.Internet files verwijderen. Kweet niet of dit ook zo is voor msn lijkt me wel. |
Citaat:
|
Citaat:
Registry zeker. |
gewoon simpel delete msn 5.0
en op nieuw downloaden. |
Citaat:
Mocht je XP hebben: Start --> Settings --> Control Panel --> User Accounts --> "naam" --> Manage my network passwords (links bovenin de hoek, bij Related tasks). Ik neem aan dat je er met een NL XP ook wel uit komt :). Succes! |
helaas dat kan niet ik zit daar ook wel is mee en ik laat het gewoon staan
:( |
Eerst een waarschuwing: met je register kan je je computer compleet naar de kloten helpen, als je niet weet wat het register is, ga er dan niet in.
Ik vermoed dat het in de volgende register sleutel staat Code:
HKEY_CURRENT_USER/Software/Microsoft/Windows/MessengerService/ListCache/.NET Messenger Service Ten minste: dat is mijn vermoeden. Zoals ik zei, ik kan het niet controleren. |
Citaat:
Hoe hard en vaak ik ook op de knop 'Verwijderen' klik, ze gaan maar niet weg! btw: dit is dus ook de manier die ik al eerder omschreven had. |
Ik up dit topic even omdat ik met hetzelfde probleem zit.
Ik heb het geprobeerd via het configuratiescherm maar daar is het niet te verwijderen en inhet register heb ik de goede key niet kunnen vinden. Who helps? :) |
ik zit met hetzelfde probleem.. :(
|
ik ook...
|
Deze topic is alweer een paar maanden oud, maar ik heb nog niet echt een oplossing gelezen op dit forum. Weet iemand meer over hoe je eerder aangemelde gebruikers op je MSN kunt verwijderen??
|
heb je al in je registery gekloot?
HKEY_CURRENT_USER/Software/Microsoft/Windows/MessengerService/ListCache/.NET Messenger Service |
Citaat:
Die key is niet te vinden in het register :( |
Citaat:
ik ga er mee aan de slag:) kom over 10 minuten maar weer trug:) |
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\MessengerService\Policies
Daar staat de IM warning ^_^ |
Dit is wel heel bizar, momenteel heb ik tot nu toch nog niets gevonden wat wijst op een cachelist:/
|
Het zit iig niet in het register
|
ff microsoft emailen? :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:46. |