![]() |
Hoeveel gram wiet per week?
Ik weet niet of er al een topic hierover loopt, maar ik vraag me af, wat wij Nederlanders, nu gemiddeld roken per week...en dan bedoel ik niet de sigaretjes, maar ik doel meer op de wiet.
Dus: hoeveel gram jagen jullie er ongeveer per week doorheen? Natuurlijk verschilt het per week, maar volgens mij kun je er wel een mooi gemiddelde aanvast koppelen. Ikzelf zit rond de 7 gram per week, niet extreem veel dus. En ik neem meestal ipv van een snaak een flinke ferme hit from tha bong. |
normaal: 10 gram ofzo :o
nu ik alleen doordeweeks smook: 4 gram (maar dat is dan ook alleen van vrijdagmiddag tot zondagavond :)) |
jaw ik zit ook rond de 10 gram..
|
0,0 gram :cool:
|
uhm ff denken nu ik niet meer door de week some dfenk ik op 6 gram :D (normaal was het minder in het weekend maar nu heb ik wat in te halen)
eerst altijd iets van 11 of 12 gram per week... |
Roken jullie het ook allemaal alleen op? btw de meeste meisjes die ik ken roken wel mee maar halen nooit ..
|
Citaat:
soms..:P ik haal wel vaak zelf... ben ik nu een uitzondering? :confused: :p |
Vind het allemaal maar veel (zal wel aan mij liggen)
Ik blow (bijna) nooit meer door-de-weeks. Meestal smoke ik in het weekend minder dan een zakje. In een zakje (12 euro) zit meestal zo tussen de 2 en de 2,5 gram ofzow. Ik denk dus dak iets van 2 a 2,5 gram per week smoke Het is ook wel een verschil of je puur in een waterpijp blowd of een joint draait. Kijk een joint smoke je eigenlijk nooit alleen |
:rolleyes:
das best veel volgens mij allemaal ik doe meestal 2.3 gram in een week of 2.3 gram in 2 weken... en d8 dat dat al veel was... das toch best duur allemaal? ik doe dus 12 euro per weekof 12 euro per 2 weken... |
als ik eigen kweek heb jaag ik ongeveer 10 tot 15 gram per week erdoor, als ik mijn wiet gewoon moet kopen zal dat ongeveer de helt zijn, afhankelijk van het seizoen (in de zomer smoke ik veel meer dan 's winters)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nou ik rookte heel erg veel in mijn eentje door de week eerst ... maar nu niet echt meer, in het weekend is er meestal geen moment at ik niet stoned ben .. bealve bij het ontbijt dan :D
|
niks meer :(
|
Citaat:
gefeliciteerd!!!! :) [edit: met je verjaardag dan he...] |
Niet normaal zeg hoeveel sommige mensen hier per week aan wiet uitgeven... ik dacht dat het met mij al triest gesteld was met m'n 7 euro...
|
ik vind het wel erg veel allemaal :eek: 10 gram per week de meeste(of zelfs nog meer)
als ik wiet heb is het zo op...maar ik ga dus echt niet elke week wiet halen.... als ik rook haal ik het meestal zelf ja... |
poch poch poch :rolleyes:
genoeg. |
Citaat:
|
Citaat:
zie het nu pas :o |
Grammetje per week, hooguit.
|
Citaat:
Citaat:
|
in de zomer denk ik wel 10 gram misschien, in de winter zeker niet.
5 ofzo. misshcien zelfs wel minder.. :) |
5 tot 10 gram per week.... ligt eraan hoeveel geld k heb...
en hoe goedkoop k t kan krijgen... |
4 gram per week
|
helemaal niks is alleen maar geld verspilling je kan het veel beter ergens anders aan besteden !!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik praat meestal in euro's :) meestal gaat er zo'n 10 euro per week doorheen
|
Ik zit nu rond de 5 gram per week, het meeste daarvan smoke ik zelf op en nog wat met vrienden. 2 jaar terug was dit veel meer, nu vind ik het allemaal wel meevallen.
|
ligt er aan, nu rook ik in de week 2 gram, vroeger was het 5 gram
en vorige zomer had ik met een gast 21 gram eigen kweek power plant in een week op. |
niet zo veel 2 a 3 gram per week
|
minstens 5
|
3 tot 5 is alles wat ik haal :(, tis veel te duur en ik heb nooit tijd
Maar op mijn studentenkamer komen zeker wat kamerplanten :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:56. |