![]() |
Soundtracks topic
Welke soundtracks vind je allemaal cool en misschien ook waarom en welk nummer in het speciaal.
Bij mij staan bovenaan 1-Queen of the Damned 2-Queen of the Damned (the score album) 3-Requiem for a Dream 4-Resident Evil 5-Buffy the Vampire Slayer Beste nummer Vampire Lestat feat David Draiman - Forsaken. Waarom ik QOTD ost zo goed vind omdat de muziek en de film letterlijk een geheel zijn mooi ook op elkaar overgaan en deels in het verhaal meegaan. Het heeft echt een sfeer en thema in deze film. |
Resevoir Dogs
Fear And Loathing In Las Vegas Spawn + nog veel meer maar deze kwamen zo even in me op |
soundtrack van LotR, geweldig.
|
Matrix
|
Mooie muziek heeft ook:
Gladiator Braveheart Lola Rennt :) Le peuple migrateur |
Pulp Fiction
|
Die van The Matrix, de film is niks, maar de muziek is goed..
|
Citaat:
|
LOTR
Lola Rennt Mallrats City of angels(naja, goo goo dolls-iris dan) |
Citaat:
I Am Sam heeft ook erg mooie muziek:) verder vind ik Romeo&Juillet ook erg gaaf, maar dan versie2, met de achtergrond muziek. American Beauty is ook qua muziek geweldig:) uhm weet verder zo ff verder nix.. |
Soundtrack van Braveheart, gladiator, lotr, dances with wolves, armageddon :) geweldig! james horner en john barry (Y) en die andere componisten weet ik niet :p
|
Love Story, A Walk To Remember, Braveheart, The Beach, The Nightmare Before Christmas, Dirty Dancing, Dawson's Creek #1, Vanilla Sky, And The Ass Saw The Angel [niet echt een soundtrack..maar toch ook weer wel :confused: ]
|
MIJN TOP 3 - Le fabuleux destin d'Amélie Poulain (Yenn Tiersen) - The Godfather - Pulp Fiction |
Citaat:
Nick Cave - To Be By Your Side, geweldig nummer :) Geen idee wat er nog meer op staat :) |
Requiem for a dream
Vanilla Sky En spawn natuurlijk! (Dance en metal) |
Ghostdog
Wave Twisters |
charlie and the chocolatefactory :D voor in een te blije bui. de fotr soundtrack is wel leuk als lotr-moment, maar niet om gewoon naar te luisteren.
|
Goede soundtracks??
Face off; gladiator; dinosaur; LOTR1; LOTR2; De meeste van John Williams; Band of brothers en verder ook nog vele musical cd's... beetje veel om hier allemaal te posten..... greetzzz!!! |
Citaat:
|
Lyckantropen (door Ulver)
|
Citaat:
|
Citaat:
jaaaaaah, die heerscht ken er nog 1: Death's Design (door Diabolical Masquerade) |
Citaat:
|
hebben we het hier over OST's of over soundtracks die bestaan uit wat bekende bands?
anyway: veel goede bands: Scream 3 End of Days Queen of the Damned (wel lachen als je ook weet wie de muziek heeft ingespeeld: gitaar: Head en Munky van Korn Bass: Sam Rivers van Limp Bizkit Drums: Vinnie Colaiuta en Terry Bozzio nummers zijn geschreven en in de film ingezongen door Jonathan Davis, maar op het album hebben ze gastzangers gebruikt) mooie OSTs: Lord of the rings Meeste starwars cds Requiem for a Dream |
1. grease
2. saturday night fever NL (musical) 3. the x-files 4. les miserables NL (musical) 5. Lord of the rings - fellowship of the ring 6. saturday night fever EN 7. Aïda NL (Musical) 8. fame 9. jesus christ super star 10. marry poppins 11. the hunckback of the norte dame 12. buffy the vampire slayer 13. armageddon 14. the greem mile 15. the matrix 16. aladdin |
queen of the damned
buffy the vampire slayer moulin rouge ik ken eigenlijk alleen iris van de OST van CoA lord of the rings en alles van disney :D |
Lost Highway , Lola Rennt...en eueuh ....
|
Austin Powers 1 :cool:
|
natural born killers==leonard cohen-waiting for the miracle (wauw, is t eigenlijk wel een soundtrack btw?)
|
fight club, the virgin suicides, pulp fiction, trainspotting, reservoir dogs, the beach, dancer in the dark
OST: the mothman prophecies, ocean's eleven, once upon a time in the west |
Citaat:
|
soundtracks met gewone bands erop vink altijd een beetje onzinnig, kvind het tijdens een film wel geinig om iets bekends te horen maar ik zou nooit zown cd kopen of downloaden...
qua filmmuziek ben ik een groot fan van danny elfman, hij is onder andere van edward scissorhands, beetlejuice, batman, sleepy hollow, red dragon.... heeft altijd een heel apart, duister en mysterieus sfeertje |
resevoir dogs uiteraard
doom generation the crow lost highway almost famous the rocky horror picture show hedwig and the angry inch JCS :o trainspotting dancer in the dark buffy - OMWF marry poppins harry potter achtergondmuziek :o fear and loathing in las vegas |
Citaat:
Hij is geweldig :) |
Citaat:
|
voor wat ik ken, vindt ik
Resevoir Dogs The Fifth Element en zeker Braveheart heeeeeel erg mooi |
Citaat:
ik wist niet dat musicals ook mochten:) grease is dan erg koel:) of zal ik zeggen...vet?:D Fame is ook gaaf Aida maar dan met name de muziek met trommels erbij en natuurlijk...Cats:) *memoryyyy...*;) |
Citaat:
|
Citaat:
En verder staat er ook op: Robert Wyatt- masters of the field, ook mooi liedje |
Avalon en X-files
/me worships Kenji Kawaii & Mark Snow |
Disneys Fantasia
I am Sam Vanilla Sky |
Easy Rider, Trainspotting, Pulp Fiction, Gadjo Dilo, Amelie, The Piano.
Van American Beauty kan ik me herinneren dat ergens All Along The Watchtower van Dylan te horen is, dus op zich is dat ook al goed maar verder weet ik niks meer van de muziek :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
The world is not enough van Garbage :)
|
Citaat:
Oh, dat liedje van Robert Wyatt ga ik ook eens proberen te krijgen dan. Dankje voor de tip! :) |
Requiem for a Dream , The Matrix, American Beauty, Reservoir Dogs, Pulp Fiction, Fear and loathing in Las Vegas, Natural Born Killers, Gummo
|
The Truman show
Daylight Cookie's fortune Pearl Harbor Het openingsnummer van The Mothman Prophecies van Tomandandy en de Lord of the rings natuurlijk... |
L'ascenseur pour l'échafaud!
Vengo! Allerbeste would-be soundtrack: Music inspired by sunrise. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:03. |