Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Films, TV & Radio (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=42)
-   -   Queen of the Damned (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=302557)

Stevill 09-12-2002 00:59

Queen of the Damned

Wie heeft deze film gezien en wat vonden we ervan?

Ik heb hem van het weekend gezien ook gelijk 3 keer gekeken en 2 van de soundtracks besteld met andere woorden deze steekt bij mij overal bovenuit ik vind hem ronduit geweldig die muziek het acteerwerk het aparte verhaal, niet genoeg woorden voor maar goed wat vinden jullie.

Demorpheus 09-12-2002 02:11

vind hem een beetje afdoen ten opzichte van zijn voorganger, Interview with a vampire, over het algemeen wel een gave film en de muziek is idd erg vet.

Anonymous John 09-12-2002 07:54

Een vampierfilm met een rammelend verhaal gemaakt voor een MTV publiek.

Interview With The Vampire was veel beter

Stevill 09-12-2002 11:36

Citaat:

Anonymous John schreef:
Een vampierfilm met een rammelend verhaal gemaakt voor een MTV publiek.

Interview With The Vampire was veel beter

je zegt het zelf al dat deze film heel anders is waarom hem dan nog vergelijken ok het is een vervolg maar lestat heeft ook een ander gezicht en het verhaal loopt vannuit 1 nergens over in 2 dus is het net zo makkelijk om het als een verhaal apart te zien.

FireCracker 09-12-2002 16:32

ja maar, deze film is ook gewoon gebaseerd op the vampire chronicals, en iwtv is volgens mij echt een remake... in qotd is er bijna niks over van de originele vampieren van anne rice, en het verhaal is ook heel anders dan dat van het boek. maar ik vond de film wel gaaf, en ik dnek dat je het gewoon als een aparte film moet zien, apart van het boek en de vorige film dus. De muziek is echt briljant, en ik heb de soundtrack echt al grijsgedraaid :D

Anonymous John 09-12-2002 18:21

Citaat:

~(S-|-)2v!lL~ schreef:
je zegt het zelf al dat deze film heel anders is waarom hem dan nog vergelijken
Ik vergeleek hem omdat ze beiden geschreven zijn door Anne Rice en beide het Lestat personage bevatten. Verder zijn ze idd erg verschillend van elkaar maar dat geeft mij nog wel het recht om te zeggen "De andere film gebaseert op een Anne Rice boek was beter".

FireCracker 09-12-2002 18:40

Citaat:

Anonymous John schreef:
Ik vergeleek hem omdat ze beiden geschreven zijn door Anne Rice en beide het Lestat personage bevatten. Verder zijn ze idd erg verschillend van elkaar maar dat geeft mij nog wel het recht om te zeggen "De andere film gebaseert op een Anne Rice boek was beter".
deze film is niet door anne rice geschreven, alleen maar op haar boeken gebaseerd

Jan-Diederik 09-12-2002 19:10

Oef, geen stemrecht voor jou alsjeblieft.

Anonymous John 10-12-2002 07:31

Citaat:

Pherwilyaiel schreef:
deze film is niet door anne rice geschreven, alleen maar op haar boeken gebaseerd
Excuseer mij. Maar zelfs dan...who fucking cares?

Miauw69 10-12-2002 09:46

ut boek en de voorganger was veel en veel beter maar hij was wel leuk vond alleen wel grappig dat ik KoRn muziek hoorde uit dat ventje ... :eek:

Joostje 10-12-2002 15:04

Ik vond het begin wel weer erg goed (camera over begraafplaats, voiceover)

Alleen had het vanaf daar een soort tweede Rocky Horror Picture show moeten worden

Stormbahnführer 10-12-2002 22:48

Ik vond hem saai.

Stevill 11-12-2002 00:48

Citaat:

Stormbahnführer schreef:
Ik vond hem saai.
erg sterk jongen denk je het ook nog te kunnen verklaren of blijft het een nutteloze bijdrage?

legatus 11-12-2002 09:50

Citaat:

erg sterk jongen denk je het ook nog te kunnen verklaren of blijft het een nutteloze bijdrage?
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.

ForestSpirit 11-12-2002 20:30

Vond het niet zo'n leuke film eigenlijk een enorme tegenvaller want ik had er veel meer van verwacht.
Ik vind zelf Interview with the vampire beter.

Chill 11-12-2002 21:11

aaliyah rules

battlestar 13-12-2002 00:38

wel aardig
goeie muziek, koele sfeer, koele effecten
heb interview with a vampire nog niet gezien btw.

FireCracker 13-12-2002 17:50

Citaat:

Jan-Diederik schreef:
Oef, geen stemrecht voor jou alsjeblieft.
voor mij? :confused:

G.T.C. 14-01-2003 11:33

is die film nou ook in de bios geweest???

Want dan is me dat helemaal ontschoten zeg :( . Ik wilde hem nog gaan kijken in de bios. Maar nu kwam ik vandaag de dvd bij media markt tegen. Dus ik stond egt even van...huh?!?!

Of is ie helemaal niet in de bios geweest en hebben jullie em ook thuis gezien

legatus 15-01-2003 09:30

Citaat:

is die film nou ook in de bios geweest???

Vorig jaar heeft hij op verschillende plekken in de bioscopen gedraaid.

KurtYo 15-01-2003 11:42

Ik houd sowieso niet erg van dit soort films, maar ik moet zeggen dat ik wat betreft dit genre al heel wat betere films heb gezien. En ik kan inderdaad ook zeggen: ZELFS Interview With The Vampire was beter. En daar komt nog bij dat ik die Aaliyah maar een muts vond.

Diesel 15-01-2003 11:55

Citaat:

KurtYo schreef:
ZELFS Interview With The Vampire was beter.
Interview with the Vampire is één van de beste films ooit gemaakt over vampiers.

Mooie donkere scenes, passend muziek en geweldige dialogen.

Citaat:

KurtYo schreef:
ik moet zeggen dat ik wat betreft dit genre al heel wat betere films heb gezien
Geef is een paar voorbeelden...

FireCracker 15-01-2003 18:34

Citaat:

KurtYo schreef:
Ik houd sowieso niet erg van dit soort films, maar ik moet zeggen dat ik wat betreft dit genre al heel wat betere films heb gezien. En ik kan inderdaad ook zeggen: ZELFS Interview With The Vampire was beter.
PARDON? *doet zich volledig aansluiten bij diesel* verdeurie... en hij is zondag op tv :D video klaar :D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:29.