![]() |
Queen of the Damned
Wie heeft deze film gezien en wat vonden we ervan?
Ik heb hem van het weekend gezien ook gelijk 3 keer gekeken en 2 van de soundtracks besteld met andere woorden deze steekt bij mij overal bovenuit ik vind hem ronduit geweldig die muziek het acteerwerk het aparte verhaal, niet genoeg woorden voor maar goed wat vinden jullie. |
vind hem een beetje afdoen ten opzichte van zijn voorganger, Interview with a vampire, over het algemeen wel een gave film en de muziek is idd erg vet.
|
Een vampierfilm met een rammelend verhaal gemaakt voor een MTV publiek.
Interview With The Vampire was veel beter |
Citaat:
|
ja maar, deze film is ook gewoon gebaseerd op the vampire chronicals, en iwtv is volgens mij echt een remake... in qotd is er bijna niks over van de originele vampieren van anne rice, en het verhaal is ook heel anders dan dat van het boek. maar ik vond de film wel gaaf, en ik dnek dat je het gewoon als een aparte film moet zien, apart van het boek en de vorige film dus. De muziek is echt briljant, en ik heb de soundtrack echt al grijsgedraaid :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oef, geen stemrecht voor jou alsjeblieft.
|
Citaat:
|
ut boek en de voorganger was veel en veel beter maar hij was wel leuk vond alleen wel grappig dat ik KoRn muziek hoorde uit dat ventje ... :eek:
|
Ik vond het begin wel weer erg goed (camera over begraafplaats, voiceover)
Alleen had het vanaf daar een soort tweede Rocky Horror Picture show moeten worden |
Ik vond hem saai.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vond het niet zo'n leuke film eigenlijk een enorme tegenvaller want ik had er veel meer van verwacht.
Ik vind zelf Interview with the vampire beter. |
aaliyah rules
|
wel aardig
goeie muziek, koele sfeer, koele effecten heb interview with a vampire nog niet gezien btw. |
Citaat:
|
is die film nou ook in de bios geweest???
Want dan is me dat helemaal ontschoten zeg :( . Ik wilde hem nog gaan kijken in de bios. Maar nu kwam ik vandaag de dvd bij media markt tegen. Dus ik stond egt even van...huh?!?! Of is ie helemaal niet in de bios geweest en hebben jullie em ook thuis gezien |
Citaat:
|
Ik houd sowieso niet erg van dit soort films, maar ik moet zeggen dat ik wat betreft dit genre al heel wat betere films heb gezien. En ik kan inderdaad ook zeggen: ZELFS Interview With The Vampire was beter. En daar komt nog bij dat ik die Aaliyah maar een muts vond.
|
Citaat:
Mooie donkere scenes, passend muziek en geweldige dialogen. Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:29. |