![]() |
3310
Ik heb nu een paar maanden de 3310 en ik heb af en toe last van een bug in me telboek als ik een bericht intoets dat me telboek weg is dan sla ik het bericht op en doe hem aan en uit en dan is hij er weer heeft iemand anders daar ook last van want, ik heb gehoord dat dat een bug is die veel voor komt met de 3310 alvasty bedankt
mzzl willy |
Da's wel leuk dan dat je een bug hebt.
Wat wil je nu? |
yep, ik heb het gehad, het is errug k*t, je sms adres boek valt gewoon weg....aangezien je hem net hebt, kan je onder garantie de telefoon kosteloos terug sturen, hij word dan gerepareerd voor je met nieuwe software...ik heb hem gekocht bij the phone house, duurde minimaal drie weken zeiden ze..... gelukkig was ie na 1,5 week alweer trug... http://forum.scholieren.com/smile.gif
je kunt het zelf niet verhelpen, het is een software fout, je bent niet de eerst en zeker niet de laatste..... gewoon ff opsturen, het is errug k*t, ik weet het, je heb ook een tijd geen phone meer, maar je overleeft het wel http://forum.scholieren.com/biggrin.gif suc6 henri |
je heb ook een tijd geen phone meer
Ja dat vind ik nog het ergste |
Citaat:
praat eens met je psychiater, die heeft mij ook geholpen in die harde, zware, moeilijke en donkere tijden.... http://forum.scholieren.com/biggrin.gif bij welk netwerk heb/had je hem en waar had je hem gekocht? |
Als je hem met BEN of Dutchtone hebt gekocht, moet je even naar de klantenservice daarvan bellen. Dan krijg je of een nieuw toestel of hij wordt door henzelf gerepareerd.
Heb je hem met KPN of Libertel, dan moet je terug naar de winkel. Dan sturen hun hem op voor reparatie |
Citaat:
whahahahahaha met klantenservice bellen, als het geen gratis nummer is niet doen, duurt minimaal 30 min, althans bij ben, daarna werd verbinding verbroken, waarschijnlijk geen bereik meer zoals altijd http://forum.scholieren.com/biggrin.gif |
Citaat:
Heel wat klantvriendelijker dus dan de klantenservice van bv. Hi prepay of Libertel IZI, waar je gewoon voor moet betalen. |
Citaat:
|
dat jullie geen problemen hebben gehad met BEN wil niet zeggen dat IK ze niet heb..??? Ik heb WEL problemen gehad met de BEN klantenservice......heel leuk en aardig dat het zo vlot ging bij jullie, maar bij mij werd de verbinding verbroken na 30 min gewacht te hebben.......
|
Citaat:
[niet persoonlijk bedoeld] Het valt mij gewoon op dat veel mensen vaak zo makkelijk een netwerk (of het nou Ben of een ander is) afzeiken op basis van een slechte ervaring in het (verre) verleden. Terwijl Telecom zo'n beetje de snelst veranderende markt is. [/niet persoonlijk bedoeld] PS. Ik werk niet bij Ben ofzo hoor. [Dit bericht is aangepast door Is er nog bier ? (09-04-2001).] |
Citaat:
|
Citaat:
Daarna gaat het via de Klantenservice. Als ik me niet vergis stuurt Telfort je een speciale verpakking op waarmee je je toestel goed verpakt naar hun terug kunt sturen, waarna zij het toestel repareren (of omruilen indien niet te repareren) en naar jou terugsturen. [Dit bericht is aangepast door Is er nog bier ? (09-04-2001).] |
Nou ik heb dus Q van telfort en nu doet hij het weer perfect zonder dat ik er iets mee gedaan heb.
|
libertel heeft ook een gratis klantenservice en nog nooit hoeven wachten
08000560 is het nr |
Citaat:
hee beters dat nummer had ik nog niet.... http://forum.scholieren.com/wink.gif |
Als het goed is heb je geen klantenservice nodig http://forum.scholieren.com/wink.gif
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:10. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.