Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Drugs & Alcohol (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=38)
-   -   Welke soort wiet iz chill?! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=302784)

ZsaZsaZsu 09-12-2002 10:32

Welke soort wiet iz chill?!

heej menzjus

welke soort wiet vinden jullie t best/lekkerst enz..?

mood indigow 09-12-2002 12:29

ice :p

stay asleep 09-12-2002 13:04

een dynamietje is een lekker wietje (y)

ZsaZsaZsu 09-12-2002 13:08

waddiser dan met white widow?
niet goed?

stay asleep 09-12-2002 13:09

Citaat:

Puzzle schreef:
waddiser dan met white widow?
niet goed?

ja ook wel goed, maar dynamite is beter :p

Iotje 09-12-2002 13:11

Citaat:

Puzzle schreef:
heej menzjus

welke soort wiet vinden jullie t best/lekkerst enz..?

waar je stoont van wordt

Griller 09-12-2002 13:27

Special jack.... maar meestal maak ik gewoon een praatje met de verkopen en dan vraag ik wat een lekker wietje is , en dan krijg je vaak lekkere wiet maar vooral ook meer wiet :D

-=Kobuz=- 09-12-2002 15:20

Citaat:

Griller schreef:
Special jack.... maar meestal maak ik gewoon een praatje met de verkopen en dan vraag ik wat een lekker wietje is , en dan krijg je vaak lekkere wiet maar vooral ook meer wiet :D
Je bent 15 :p

Mad Ruda 09-12-2002 15:47

je moet eens proberen een (half) coontje buddha wiet nemen, gegarandeerd dat we je de rest van de dag niet meer terug zien. wat word je daar superknetter van, niet normaal. :cool:

ik was op een fullmoonparty in Kho Phan Nhan (of hoe de fuck je het ook schrijft) in Thailand 21 september jongstleden en kreeg een coontje buddha aangeboden van een Thaise gast op het einde van de avond (ik had al een magic mushroom shake en een magic mushroom omelet achter de kiezen gesmiest)...

als iets pas heftig is, dan is het die shit wel, maar goed...je moet blijven experimeteren als mens he?

shaky bonez hoor!

substantial 09-12-2002 15:49

shiva natuurlijk
en juicy fruits uit de kikker in hilversum

Griller 09-12-2002 16:18

Citaat:

-=Kobuz=- schreef:
Je bent 15 :p
zo zie ik er gelukkig niet uit :D

Glass Ghost 09-12-2002 17:00

Ice is inderdaad veruit het beste ! maar het is niet echt wiet... ik koop meestal white widow das het beste wat ik hier in de buurt kan vinden...

Copeland 09-12-2002 17:38

Citaat:

Glass Ghost schreef:
Ice is inderdaad veruit het beste ! maar het is niet echt wiet... ik koop meestal white widow das het beste wat ik hier in de buurt kan vinden...
Wat is het dan?

Locke 09-12-2002 17:40

Bij de ene shop is die weet goed en bij de andere is het weer kut dus zegt niet zoveel maar Jack Herrer & Super Crystal zijn zeker wel de beste soorten ..

mood indigow 09-12-2002 17:41

Citaat:

Wat is het dan?
teringduur:P

naja ik vind dynamite zekers lekker..
maar bubblegum en shiva is ook erg lekker (y)

ZsaZsaZsu 09-12-2002 17:59

tis wel dom als je om voorgedraaide vraagt he :D
maar ik wor gek van de vloeitjes, kan eg nie draaie...
wie gaat t me leren ik betaal :P

shithead 09-12-2002 18:04

gewoon blijven oefenen...
ik kon t eerst ook niet en nou rook ik zelfs vortaan sjag! :)
en white widow is veruit de beste (hier in de omgeving tenminste :))

Gustav 09-12-2002 18:43

purple sensi

:D
dat vind ik de aller- aller beste

Copeland 09-12-2002 19:32

hey secret junky,
ik lees wel vaker dat jij wel te spreken bent over purple sensi, en nu zie ik in je profiel dat je in leidschendam woont, dus DAT betekent dat je je wiet bij mij in de buurt haalt want ik woon in leiden, duss de vraag: waar haal je het??

Mindfields 09-12-2002 19:51

Citaat:

Puzzle schreef:
tis wel dom als je om voorgedraaide vraagt he :D
maar ik wor gek van de vloeitjes, kan eg nie draaie...
wie gaat t me leren ik betaal :P

Ik ben ook best slecht in draaien met lange vloei, maar een stickie draaien doe ik meestal heel raar..eerste de onderkant dichtmaken, en dan de bovenkant..maar dan worden ze wel heel mooi.

Mijn favoriet is k2.

]{ing 09-12-2002 19:54

my favs (mits goede teelt)

white widow
haze a5
purple haze
peacemaker
magichaze
jack herer
super silver haze
durban poison

wat griller zegt is trouwens waarheid :p als je bij bijv de wallstreet vraagt om een lekker wietje krijg je meer en betere wiet :)

Mad Ruda 09-12-2002 20:58

Citaat:

shithead schreef:

ik kon t eerst ook niet en nou rook ik zelfs vortaan sjag! :)

Offtopic:
vrouwen die shag roken? WRAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH!!

Dan zul je ongetwijfeld ook wel 'Baas in Eigen Buik' zijn, zal het woord okselhaar je niet vreemd in de welbekende oren klinken en zal ook een Bermudadriehoek bij de venusheuvel gevonden kunnen worden.

Of ik kan er naast zitten, maar da's nu eenmaal mijn beeld van vrouwen die shag roken.

vrouwen & shag rollen: t zou verboden moeten worden

Wasp 09-12-2002 22:37

Diamond en (Blue) Purple..

Buitengewoon 09-12-2002 23:14

Weed waar je, nadat je het 's avonds gerookt hebt, de ochtend erop gewoon echt FIT opstaat. That's a real problem... Ik haat het echt om 's morgens duf op te staan ofzo, en aangezien veel weed dat bij mij veroorzaakt, en ik de administratie niet goed heb bijgehouden, smoke/verdamp ik vrijwel nooit meer. Hash is al een stuk beter, maar naast dat ik de high (en vooral de spierontspannende werking) waardeer, geef ik toch echt de voorkeur aan 's morgens fris en fit opstaan. Dus als mensen suggesties hebben.... Ik heb behoorlijk veel last van rugklachten, dus ik kan een (spier)ontspannende weed/hash die je de ochtend erna niet duf/sloom maakt echt goed gebruiken.... :s. Als iets aan deze eisen voldoet, laat maar weten, graag met de shop erbij......

Glass Ghost 09-12-2002 23:25

Citaat:

Copeland schreef:
Wat is het dan?
Het is wiet op een speciale manier behandeld (dacht drooggevroren??) maar ja iig dat komt er op neer dat het bijna pure thc kristallen zijn :D

Vrij duur idd...zo'n 14 euro per gram...

maar wel moeite waard, je hoeft er ook maar weinig van te gebruiken (nu onder invloed :D berichtje gaat vrij moeilijk...)

AngelEyez 10-12-2002 11:02

welke ik ook echt heel goed vind is don't do it, alleen ik weet eigenlijk niet of je dat overal hebt, ik heb het alleen nog maar in amsterdam gezien.

Mad Ruda 10-12-2002 11:04

Citaat:

AngelEyez schreef:
welke ik ook echt heel goed vind is don't do it, alleen ik weet eigenlijk niet of je dat overal hebt, ik heb het alleen nog maar in amsterdam gezien.
don't do it?? toepasselijke naam! (y)

]{ing 10-12-2002 11:23

Citaat:

Buitengewoon schreef:
Weed waar je, nadat je het 's avonds gerookt hebt, de ochtend erop gewoon echt FIT opstaat. That's a real problem... Ik haat het echt om 's morgens duf op te staan ofzo, en aangezien veel weed dat bij mij veroorzaakt, en ik de administratie niet goed heb bijgehouden, smoke/verdamp ik vrijwel nooit meer. Hash is al een stuk beter, maar naast dat ik de high (en vooral de spierontspannende werking) waardeer, geef ik toch echt de voorkeur aan 's morgens fris en fit opstaan. Dus als mensen suggesties hebben.... Ik heb behoorlijk veel last van rugklachten, dus ik kan een (spier)ontspannende weed/hash die je de ochtend erna niet duf/sloom maakt echt goed gebruiken.... :s. Als iets aan deze eisen voldoet, laat maar weten, graag met de shop erbij......
mja die heb ik ook nog niet gevonden.. iedere keer als ik stoned ga slapen duurt het wel even voordat ik 's ochtends weer wakker ben.

Gustav 10-12-2002 14:28

Citaat:

Copeland schreef:
hey secret junky,
ik lees wel vaker dat jij wel te spreken bent over purple sensi, en nu zie ik in je profiel dat je in leidschendam woont, dus DAT betekent dat je je wiet bij mij in de buurt haalt want ik woon in leiden, duss de vraag: waar haal je het??

ja zeker, :p
ik haal het in Den Haag, bij Smokey's
maja, das bes wel een eindje van jou af... leidschendam is dichter bij :P
maar als je wil kan ik wel een keer voor je halen, of je kan het bij mij een keer proberen :D ff wietruil ofzow :p

en over purple sensi... ik vind het de lekkerste ooit... het is anders dan andere wiet... het is erg zoet, hele lekkere smaak... en soms word ik al van 1 hit al erg knetter... :)

shithead 10-12-2002 14:30

*Offtopic:

Dan zul je ongetwijfeld ook wel 'Baas in Eigen Buik' zijn, zal het woord okselhaar je niet vreemd in de welbekende oren klinken en zal ook een Bermudadriehoek bij de venusheuvel gevonden kunnen worden.

Of ik kan er naast zitten, maar da's nu eenmaal mijn beeld van vrouwen die shag roken.

vrouwen & shag rollen: t zou verboden moeten worden*

ik ben zeker baas in eigen buik, en dat vind ik ook nix meer als normaal, maar ik ben dus echt niet zo'n boer die d'r eigen niet scheert als je dat soms bedoelt....

en shag is gewoon veel goeikoper :)

Gustav 10-12-2002 14:33

Citaat:

Mad Ruda schreef:
Offtopic:

me moeder rookt shag...
:o :p

ZsaZsaZsu 10-12-2002 17:21

eej secretjunkie... waar ligt smokeyz dan?
*IK WOON IN DEN HAAG :d*
of misschien kunnen we x samen halen
(dat brengt me gelijk bij mn topic gemene koffiesjops.. :P)

Gustav 10-12-2002 18:55

Citaat:

Puzzle schreef:
eej secretjunkie... waar ligt smokeyz dan?
*IK WOON IN DEN HAAG :d*
of misschien kunnen we x samen halen
(dat brengt me gelijk bij mn topic gemene koffiesjops.. :P)

is goed...
ken je spui plein? tuuluk ken je dat...
ehm je staat op het plein en tegenover heb je het haags filmhuis... je steek over, daar naar toe... over de weg en over de tram rails...
dan ga je naar links... je loopt langs het filmhuis... opeens is er een straat... die steek je over :D
aan de linkerkant is nu centraal... rechtdoor is HS denk ik...
iig... je bent over gestoken... in de straat waar je nu loopt, rijdt een tram. Bij het tramhokje zit een 2e hands winkeltje... naast dat winkeltje zit de smokeys.... je ziet niet zo snel dat et een coffeeshop is... ben der zelf 2 keer langs gelope ofzow... :o :rolleyes:

ESCO 11-12-2002 14:50

Citaat:

ja zeker,
ik haal het in Den Haag, bij Smokey's
maja, das bes wel een eindje van jou af... leidschendam is dichter bij
maar als je wil kan ik wel een keer voor je halen, of je kan het bij mij een keer proberen ff wietruil ofzow

en over purple sensi... ik vind het de lekkerste ooit... het is anders dan andere wiet... het is erg zoet, hele lekkere smaak... en soms word ik al van 1 hit al erg knetter...
IK woon ook in Leiden maar ik zit op een haagse school.
Meestal haal ik t bij de SKY of Green house.
Smokeys vind ik de wiet niet goed en t is t duur.

shithead 11-12-2002 15:03

Citaat:

SecreT-JunkY schreef:
me moeder rookt shag...
:o :p

mjah en ik ken nog wel meer vrouwen die sjag roken :)
nix mis mee hoor!

Gustav 11-12-2002 15:30

Citaat:

ESCO schreef:
IK woon ook in Leiden maar ik zit op een haagse school.
Meestal haal ik t bij de SKY of Green house.
Smokeys vind ik de wiet niet goed en t is t duur.

green house is ook chill :)
smokey's haal ik alleen purple sensi... moet je echt eens proberen...
:)

Anal Avenger 11-12-2002 16:18

purple.h4yse.v/d.bl4ck.st4r
4fgh44n.white.widow.v/d.tweedy

Sylvain Altherian 11-12-2002 16:31

Hmmm...
Hey Copeland, als je hier in Leiden haalt, naar welke shop ga je dan, en wat haal je?
Mijn tevredenheid met het aanbod hier neemt gestaag af...

mood indigow 11-12-2002 16:54

Citaat:

Mad Ruda schreef:
Offtopic:

doe ff normaal ja!
ik rook ook shag gewoon simpelweg omdat het lekkerder en goedkoper is.
en de rest is dus totaal niet van toepassing op mij.
ik scheer me netjes onder de oksels en die bermudadriehoek is er ook niet te bekennen.
dus houd voortaan je mond dicht met je vooroordelen!
aah ik kan me echt kwaad maken om dat soort mensen! :mad: :mad: (n)

ESCO 11-12-2002 17:41

Citaat:

Hey Copeland, als je hier in Leiden haalt, naar welke shop ga je dan, en wat haal je?
Mijn tevredenheid met het aanbod hier neemt gestaag af...
Ik haal t als ik thuis ben bij de hoog landse kerk bij de bibiliotheek.
Ga niet naar de 1e kamer de white widdow is slechter als de special.
Je krijgt er ook fucking weinig,cafe dreams is wel wat duurder maar stukken beter.

Wat zijn eigenlijk de prijzen bij de GOA.

Glass Ghost 11-12-2002 19:29

Citaat:

mood indigow schreef:
doe ff normaal ja!
ik rook ook shag gewoon simpelweg omdat het lekkerder en goedkoper is.
en de rest is dus totaal niet van toepassing op mij.
ik scheer me netjes onder de oksels en die bermudadriehoek is er ook niet te bekennen.
dus houd voortaan je mond dicht met je vooroordelen!
aah ik kan me echt kwaad maken om dat soort mensen! :mad: :mad: (n)

Nou heb jij misschien wel iemand anders heel kwaad gemaakt, omdat die vindt dat het onzin is om haar op bepaalde plekken te verwijderen...

mood indigow 11-12-2002 20:07

Citaat:

Glass Ghost schreef:
Nou heb jij misschien wel iemand anders heel kwaad gemaakt, omdat die vindt dat het onzin is om haar op bepaalde plekken te verwijderen...
jaw maar zeg ik dan dat dat slecht is om je niet te scheren op bepaalde plekken? neej!
en hij associeerd shag roken met het niet scheren van je okselhaar

dus hoezow zou ik iemand beledigen?

gladde aal 11-12-2002 22:52

whahah allemaal n00b wiet wat ik hier lees.

Sterkste wiet die tot nu toe in Nederland verkrijgbaar is, is 'hollands highest haze'

39% THC -> Greenhouse Amsterdam.

tis wel 19 euro per gram, maarja, voor kwaliteit moet je dokken éh corrie

substantial 11-12-2002 23:22

iemand wel eens kierewiet gerookt?
(jah dat soort bestaat echt)

vrolijkevlinder 12-12-2002 10:01

Home grown brainkrackers.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:47.