![]() |
The Soprano's
http://www.the-sopranos.com/graphics/images/s012.gif
Geniale serie(Satirische Amerikaanse serie over een maffiafamilie in New Jersey.). In Amerika zitten ze al in seizoen 4 (hier 1). Komt 1 keer in de week op Nederland 3 (maandag, 2315). De afleveringen draaien op dit moment om: Tony Soprano - een gangsterbaas - tobt met twee families: zijn echte en zijn opdrachtgevers. De constante druk van zijn werk als maffioso en de problemen met zijn gezin worden hem te veel en schoorvoetend besluit hij hulp te zoeken bij een psychiater. Hij belandt op de bank bij Dr. Jennifer Melfi. BADA BING! Bijbehorende muziek (Theme song): Alabama 3 - woke up this morning |
Ben het aan het kijken sinds de VARA het uitzendt. Goede serie, alleen heb ik moeite om sympathie te krijgen voor de meeste personages.
|
Jup, ook pas gekeken toen ze het gingen uitzenden op ned3. Sterke serie, hopen dat het zo blijft.
|
Soprano's rule!!!!!!! (y)
'k kijk er elke week naar........ gewoon om het ijzersterke verhaal... |
seizoen 3 krijg ik volgende week uit Amerika op DVD :P :P ze komen binnenkort ook naar NL btw
|
"ze komen naar nederland"? wat komen ze daar doen?
Sopranos is leuk, ik heb het nog maar 1 keer gezien maar ik vond het wel cool. Het intromuziekje is wat minder imho. Een vriend van me zei dat er ook afleveringen door Steve Buscemi zijn geregisseerd.. :) (y) |
Ik ga denk ik gewoon de hele dvd set downloaden.
Vind het veels te duur, ook gedaan met Band of Brothers (6 dvd-r's). Dit is eigenlijk mn eerste serie die ik echt volg sinds de X-files(nu niet meer). Ge-wel-dig! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:41. |