![]() |
wat vind je..
goed.
ik heb dus ruim een maand geleden een meisje leren kennen via msn en daar ben ik vorige week naar toe gegaan. ik heb daar overnacht en we hebben het gedaan. het was ontzettend leuk, vertrouwd en gezellig. dat is op zich niet erg. maar ik heb (1) mn ouders niks verteld en (2) vind ik een ander meisje leuk.. al wordt dat steeds minder. wat moet ik doen? |
Castreren is misschien een optie.
|
Citaat:
|
Hoe kan ik nou ruiken wat jij wilt? Je moet zelf uitzoeken met wie je wat wilt en wat je aan je ouders vertelt.
|
Als je meteen met haar het bed in gedoken bent vind ik het wel zo netjes je alleen bij haar te houden en dus die andere meid gewoon te vergeten.
|
Wat je moet doen, is met beide meisjes doorgaan.
Dan lijkt het net alsof je heel stoer bent. |
ja dat denk ik ook
|
daar heb ik nog geen mening over gevormd :)
|
is het iets one-night-stands achtig? (waar ik trouwens niets tegen heb en totaal voor ben) of ben je ook wel nbtje verliefd op je chat-vriendin?
|
bij jezelf nagaan wie je leuker vindt... wie geeft jou t fijnste gevoel.
en je ouders, wat hebben hun over jouw relaties te zeggen. jij kiest toch je partner, niet zij? |
diegene nemen die het beste in bed is (dus eerst nog even met beide meiden 'het' heel veel doen totdat je zeker weet dat je een goed besluit kan nemen) :rolleyes:
|
Citaat:
Ik ben blij wat aan deze topic toegevoegd te hebben trouwens. |
ja huh?! "dat is op zich niet erg"???!!!
Heej maar je moet je maar s even goed gaan bedenken wat je wil met die twee meiden. Maar je mag je "chat-vriendin" (om haar zo maar even te noemen) niet aan het lijntje houden vind ik. Vertel haar desnoods eerlijk wat je nog voelt voor die andere. |
Opscheppen tegen je vrienden en er van genieten zolang t nog duurt. Moet je je eens voorstellen, 2x zoveel seks als normaal, that must be the time of your life:)
|
ik snap niet wat het probleem is?!
Zeg het gewoon tegen je ouders.. en als da een probleem is vertel je het niet of later pas.. Over dat meisje dat je leuk vind.. Nou ik zou ten eerste maar voor 1 kiezen.. en ik DENK dat je voor dat chatmeisje moet gaan als je nu al wat minder voelt voor dat andere meisje Naja.. je moet et zelluf wete.. suc6 :) |
waarom ga je met dat meisje naar bed als je iemand anders leuk vindt? je lijkt mn ex wel :S mensen leuk vinden, maar toch met anderen nemen, terwijl hij niet eens weet wat die anderen willen... jaaa, vaag hoor!
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Wat hebben je ouders ermee te maken? Ben je nu vreemdgegaan van hen ofzo? :eek: ;)
|
ik ben niet trots hoor o.i.d.
maar goed. de reacties zijn duidelijk en verhelderend. |
Citaat:
Hoe oud ben je dan, als ik vragen mag? :) (aan BdB) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:01. |