![]() |
concerten
Nou mensjes aangezien er zo eentje al een tijdje niet meer geweest is.......... Naar welke concerten gaan jullie de komende tijd?
Ik ga 22 december naar x-mas metalfest 12 januari naar Hammerfall 4 maart naar opeth 29 maart naar stratovarius |
Aanstaande donderdag (12-12) Anathema in Tivoli :)
en verder nog nix gepland.. :( |
vanavond foo fighters en supergrass
morgen JJ72 --> en toen had ik kaartjes gekogt voor JJ in de melkweg en kwam ik eragter dat Richard Ashcroft morgen in paradiso speelt :eek: die had ik wel heel wat liever willen zien mahja |
Citaat:
en ik zou overmorgen naar glassJaw maar ja afgelast :( uhm.. 15 december ga ik naar brainshake om de één of andere reden :rolleyes: en 20 januari naar tori amos 20 februari naar anti-flag/hot water music/f-minus |
28 december Pancakeland Punkfest
20 maart Red hot chili peppers |
11 februari Misfits in Patronaat, Haarlem
24 januari After Forever en Autumn in de Kade, Zaandam verder zie ik nog wel... |
Citaat:
|
Komende tijd niks.
19 Maart: Red hot chili peppers. 11 Augustus: Rolling stones. |
zondag > anathema 013
|
19 Maart Red Hot Chili Peppers
|
ook19 maart Red Hot Chilli Peppers,
en wat was jullie beste concert tot zover? Bij mij Hoobastank! maar Robbie Williams was 2 jaar terug ook zeker niet slecht |
echt veel concerten gehad de laatste tijd.. nu niet zoveel geld meer :S
- Foo's, vanavond HMH - Arid, vrijdag 27 december W2 - Stingers, zaterdag 21 december W2 - Ataris, vrijdag 7 Februari W2 - Sum 41, dinsdag 28 Januari 013 - Terry Bozio :) (enorm veel zin in) 30 Maart 013 - Racoon, 22 december Plein 79 - Anti-Flag + F-Minus en Hot Water Music was toch afgelast.. of? ga ik misschien heen - Reel Big Fish ook niet zeker |
19 december - green lizard
21 december - def p en de beatbusters 16 (geloof ik...) december - after forever ergens in maart - chili peppers ergens in augustus... - rolling stones |
3 januari Jammah Tammah Waterfront
16 januari Reel Big Fish Melkweg 25 januari Vandals Melkweg verder weet ik het nog niet. |
Citaat:
|
hoe zit nu met x-mas fest
komt er nog een goeie vervanger voor dying fetus |
Citaat:
|
Citaat:
|
26 dec. naar ozark henry en Arid in Paradiso :D
|
22 dec. X-mas fest
24 dec. Waking the dead 1 maart Satyricon/Mortiis/Khold |
Citaat:
|
Citaat:
|
eigenlijk geen concert maar minstens zo leuk :D
zaterdag 11 januari Gothoord (in de kerk van Ruigoord) 30 maart the sisters of mercy, a'dam :) |
18-01-2003 Reel Big Fish, The Starting Line, Sugarcult Utrecht
25-01-2003 Kung Fu Records Package Amsterdam [nog niet zeker] 07-02-2003 The Ataris Den Bosch 11-02-2003 Misfits Haarlem 20-02-2003 Punk -O- Rama Tour 2003 Amsterdam 22-02-2003 Luie Hond Lierop |
komende tijd
29 (geloof ik) december Count Me Out 15 en 16 januari weer Count Me Out 21 December speelt n vriend van me in Dordt, ga wel ff kijken, Glory Bound - straight edge :) Morgenavond Apers, peter pan speedrock, the spades en nog wat Gaafste concert tot nu toe zeker reaching forward.. jammer dat ze gekapt zijn hoor :( |
10 februari Yngwie Malmsteen
4 maart Opeth 29 maart stratovarius 10 juni Jethro Tull Verder weet ik t nog niet echt... |
Ik weet nog niet precies wat ik de komende maanden allemaal ga bezoeken, maar 23 juni ga ik in ieder geval naar ANDRE HAZES (y)
en das geen grap, lijkt me machtig om die kerel es in het echt bezig te zien. |
Rolling Stones in Utrecht (y) ( het duurt alleen nog een tijdje...)
|
Citaat:
Heb er echt MEGA-VEEL ZIN IN!!!!!!!! Misschien zie ik je nog wel...... |
terra gotha in vlissingen de 21e
met oa. terminal choice, Angels & Agony, Drionide omdat gothjongens zo lekker zijn;) en k gratis naar binnen kan. voor de rest geen plannen. beste concert was anne clark paar weken terug. |
20/12 Manowar - zwolle
24/12 wanking the death - arnheim 29/3 Symphony X (met Stratovarius als support) voor de rest moet ik nog ff zien eigenlijk. |
Citaat:
|
Ik ga morgen ook naar JJ72!!!!!!
En ik wil heel graag naar de Rolling Stones, dus zaterdag maar vroeg in de rij voor het extra concert in de Arena. Mijn beste concert was dat van Live, vorige jaar. En Lowlands was ook geweeeeeeldig! |
Citaat:
Daar kan ik niet naartoe... Ik eis een uitgebreid verslag van hoe het was en wat het was etc! :D |
Citaat:
waar komen die en zijn er nog kaartjes? |
binnenkort x-mass in de 013
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Verder nog;
Opeth in Utrecht The Bouncers in Patronaat After Forever in Patronaat The Groovie Ghoulies + Raining Rats + The Apers in Lichtfabriek Taproot in de Melkweg |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dankjewel :)
|
Heej, het concert van Blof op 17 januari in Eindhoven staat er nog niet bij. Zal ik daar dan maar heen gaan? :D :D Iemand anders nog die daar naartoe (wil) gaan?
|
20-12 E-M-P-T-Y @ Patronaat
21-12 Def P & The Beatbusters @ Melkweg 23-12 88 circles Above @ Melkweg 29-12 Absent Minded @ Paradiso 16-01 REEL BIG FISH + The Starting Line @ Melkweg 20-01 Tori Amos @ Ahoy 25-01 The Vandals,Tsunami Bomb,Audio Karate @ Melkweg 06-02 The Ataris @ Melkweg 20-02 Punk-O-Rama Tour 2003 @ Melkweg 15-03 The Mad Capsule Markets @ Melkweg hmm dat wordt sparen |
Citaat:
|
Citaat:
|
22 december - x-mass metalfest
26 april - Children Of Bodom |
dec 09 Foo Fighters, Supergrass – HMH
dec 13 Mono, Springrain, Against Time - LVC dec 20 Nada Surf, Voicst – Waterfront 2003 jan 12 The Get Up Kids, Koufax – Melkweg jan 17 Reel Big Fish, Starting Line, Sugarcult – Waterfront jan 25 The Vandals, Tsunami Bomb, Audio Karate – Melkweg feb 07 The Ataris – W2 |
12 jan; Hammerfall
23 mrt; Stratovarius, Symphony X, Thunderstone 4 mei: Children of Bodom allen in 013 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:35. |