![]() |
[php] in laypout plaatsen?
heeys iemand eheft voor mij een php script geschreven na lang sleuten draaid die, nu wil ik hem in een layout zetten ik snap een beetje de logica:
echo "\n<body>"; is in html <body> neem ik aan wrom kan ik dan niet ingeven echo "\n<body background="background.gif">"; maybe heel erg n00b maar zie ik de logica verkeerd?:D |
dat \n hoeft helemaal niet hoor.
probeer eens echo "\n<body background=\"background.gif\">"; en dat \n is alleen voor de html code (bron).. heel erg n00b ja :p |
thx man
jah dit is 1e x dat ikw erk met php logische beredenering phph doet=/"lala"/ die 2 // is extra php toch? wrom werk dan echo "\n<h1><center><font color="/#008000/">*** Nieuws ***</font></center></h1>"; niet?:| is er niet 1 of andere goede site? laat maar kzie het al moest echo "\n<h1><center><font color=\"#008000\">*** Nieuws ***</font></center></h1>"; wezen hey harrie heb je msn? |
Laat die \n gewoon weg. Nergens voor nodig.
Die \ 'escaped' de aanhalingstekens. Een beetje fatsoenlijke editor die syntax highlighting ondersteunt, laat meteen zien of je 't goed hebt gedaan of niet aan de kleuren. |
Citaat:
|
Citaat:
ik gebruik UltraEdit en vind het erg fijn :p \n staat voor een nieuwe regel in de utput (om het simpel te zeggen) |
Citaat:
|
Citaat:
mah enogste dat ik er van snap is sommige logica haha verder niet iemand hier goede sites? jullie zeggel altijd phpfreaks mah die ebstaat niet eens is lunixnetwork geworden! |
Citaat:
met een z dus |
en anders kun je natuurlijk ook de website van php zelf gebruike, en dan de manual:
http://www.php.net/manual/nl/ Kun je ook veel vinden... greetzz ps Voor vrage kun je altijd mailen.... :) |
Citaat:
msn?:) |
|
Probeer es op:
http://hotwired.lycos.com/webmonkey/...tw=programming echt een fijne site om de basis te leren. Ik heb het daar ook gevolgd en begreep er toen als n00b alles van, terwijl andere sites geen rekening houden met het feit dat iemand mss. zelfs niet weet wat een syntax is ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:49. |