![]() |
warcraftiii bnet
wie speel dit fantastische spel regelmatig op bnet???
voor de mensen die dit spel niet hebben adviseer ik je om dit spel te kopen want er is gewoon geen spel dan warcraftiii perfect op internet en een vette campaign starcraft/broodwar was daarvoor al geweldig maar dit spel is zoveel better dan broodwar de graphish zijn om van te kwijlen wie speelt dit spel op bnet? |
Citaat:
KOM OP MAN, dit topic slaat dus als een lul op een slagroomtaart. |
Citaat:
ik heb ook War3 zitten spelen (heeeel vaak) maarja.... uiteindleijk ben ik eerder op war3 uitgekeken dan starcraft broodwar k'wil starcraft 3 |
Citaat:
|
Citaat:
|
naar mijn mening is blizzard de enige die leuke spellen maakt
|
Citaat:
|
typo :o
iig black isle maakte ook baldurs gate enzo ofnie ;) |
Citaat:
droom maar lekker verder :rolleyes: |
Citaat:
|
Als je denkt dat Blizzard de enige is die goede games maakt, moet je eens wat verder kijken dan de reclames op b.net...
voorbeeldje? relic , maker van Homeworld, en binnenkort Impossible Creatures en, het belangrijkste, Homeworld 2. |
Citaat:
vroeger hoorde bullfrog tot mijn favoriet maar blizzard maakt gewoon duidelijk de beste spellen punt. |
Citaat:
|
Citaat:
Je gedrag over gamedevelopers en wie de beste zijn begint nu een beetje de vorm aan te nemen van de obsessies van een 11/12 jarige die voor het eerst een blizzard spel heeft gespeeld. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Starcraftbllllllaaaaaaaaa......
Allemaal niet zo zeuren.... De moeder aller spellen is nog steeds DOOM!! Ík versla jullie gasten allemaal in een oogwenk ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Semi-ontopic: Warcraft 2 > Warcraft 3. Bij WC3 hadden ze het hele verhaal verneukt in mijn mening. Het leek gewoon niet meer op wat ik kende als Warcraft. De undead zijn bijvoorbeeld saai en de vijand is gewoon heel erg stom. Warcraft 3 online vind ik btw ook niet veel soeps.. Een spel als Medieval: Total War online lijkt me gewoon veel kewler, vette grootschalige gevechten enzo :) |
Citaat:
wel, ik speel ook nog errug veel b.net, maar ja isdn...das weer minder undead singleplayer is erg saai inderdaad, maar als je daar doorheen bijt heb je nog de orcs en night elves, die echter wel heel leuk zijn om mee te spelen. Btw, iemand z'n nick op b.net? mijnes zijn YoZwa, YoZwa[ELVES] en YoZwa[ZOMBIE]. paar verschillende accounts voor verschillende rassen... Greetz |
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:55. |