![]() |
hd'tje
ik wil mijn oude hd vervangen door een nieuwe
joe zet ik alle files over zonder alles opnieuw te instaleren |
gewoon alles kopieren inclusief verborgen bestanden, dan met de opdracht sys in msdos die nieuwe bootable maken
|
dus alles van mijn c naar d kopieren dan met command sys d bootable maken
explain dat laatste ff |
bij die D schijf moet nog ff een bootsector worden aangemaakt want die wordt niet mee gekopieerd als bestand
|
dus in dos
xcopy c: d: /s dan sys d: |
dat moet wel lukke denk ik maar ik doe het meestal met een opstart schijf (wel sys.com er op zette) en dan die nieuwe schijf op c zetten en dan dus dat commando uitvoeren...
|
denk dat 't wel gaat lukken
maar hij is nu alles aan het kopieren dan ff bootdisk maken en daar dus sys.* opzetten dan booten met disk sys c: en klaar iig bedankt |
alleen laatste vraag xcopy kapt toch niet mijn directory names af he?
|
volgens mij niet, kun je natuurlijk eerst ff voor de zekerheid ff test met 1 lege dir...
veel suc6 verder.. |
lukt niet
alles kopieren en dan met sys alhoewel als iemand mij een systeem disk kan geven van win2k (heb mijn win2kcd uitgeleend) dan kan het misschien wel mail maar naar man@clanpoint.net [Dit bericht is aangepast door Man (14-04-2001).] |
nope dat lukt idd nie, die manier werkt geloof ik alleen bij 9x of Me
|
tik gewoon ergens symantec ghost op de kop, draai een image in elkaar van je C:\ en poot die op CD-R of op je nieuwe HD ofzo..
trek je die oude meuk eruit, zet je de nieuwe erop, tik je in 'ghost -clone,mode=pload,src=filename.gho:1,dst=1:1' en klaar ben je.. |
Citaat:
|
Citaat:
[Dit bericht is aangepast door Dobermann (19-04-2001).] |
Of met maxblast. je hangt je hdtje d'r aan doet het floppie met maxblast erin. Die start op en maakt een nieuwe partities en kopieert die schit gelijk over, Klaar is kees.
|
Citaat:
Aan Man: Als je Ghost wilt hebben, geef dan ff een gil... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:12. |