![]() |
De eerste bh die je afdeed........
Dit lijkt me wel een leuk topic, de jongens posten hoe zij hun eerste BH bij een dame afdeden en de dames hebben ook vast wel leuke verhalen van vriendjes ofzo
|
Wat wordt de volgende topic? De eerste sokken die je afdeed? :confused: :p
|
jamaar ik deed toen zelf m'n bh af...dacht ik... :confused: :p
Hmm ik wil niet meer aan dat soort momenten met de bewuste ex denken eigenlijk. :o Ik heb er ook niet echt een leuk verhaal over, behalve dan dat ik onwijs onzeker was daarover maar dat is ook niet echt een verrassing :p |
m'n toenmalige vriendje zei:
hmmm, dit wordt een heel gepuzzel. Ik stond met mijn gezicht naar hem toe, dus toen heb ik hem maar ff de rug toegekeerd ;) Mijn huidige vriend is er erg handig in (al zegt hij zelf van niet) Liefs Saskia |
mijn vriend kan het ook niet..hihi..hij probeert telkens over mn schouder te spieken!:D maar tis gewoon n schatje.. *zwijmel*
|
Hum... mijn ex leerde het vrij snel, zodat hij toen het uit was me nog steeds kon pesten door door m'n kleren heen m'n bh lost te maken :o
|
Citaat:
|
ik heb m'n vriendje daar de 4e dag ofzo al les in gegeve :)
|
Citaat:
|
'Ik heb nooit gesnapt hoe die dingen werken, doe eens voor?'
:D |
Citaat:
|
De eerste weet ik niet meer, maar ik ben er wel behoorlijk handig in (geworden). En idd, kan met kleren aan ook ;)
|
nou in t begin had mijn vriend er geen moeite mee, ik had toen maar kleintjes,dus maar 1 of 2 van die dingen die je los moest maken, totdat ze groeide en ik anar de stad ging voor een nieuwe, maar daar zaten 4 dingen op, hij wist t niet, en dacht na 2 dingen ik heb t wel gehad, hij keek wel raar dat dat ding bleef hangen :D
|
in 't begin was 't ff kloten.. maar nu issut met 1 vinger *tjakka* los... soms tot ergernis van m'n vriendin :D (bh los laten floepen op momenten dat 't niet de bedoeling is hehe, door kleding heen)
|
wat een domme topic. laterz
|
geklooi de 1e keer, maar naar verloop van tijd ging het beter. het gekke is dat het me alleen lukt als mijn partner met haar gezicht naar mij toezit. kan het dus alleen blind
|
m'n ex was daar ook heel handig in, gewoon zomaar los door m'n kleren heen, van de eerste keer! :eek:
m'n vriend moet af en toe toch een beetje moeite doen, maar over het algemeen gaat het heel vlotjes hoor :) (y) |
Citaat:
|
opvallend veel replies over jongens die bh's steeds losmaken door de kleren heen :p maar t is dan ook leuk he ;) :rolleyes:
De 1e x was ff checken hoe t moest, maar na een aantal seconden was t gelukt, daarna geen problemen meer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
stiekem onder gym op de bassisschool ofzo:p
|
was die van mijn vriendin op oudejaars avond 2000
|
Citaat:
en de dames waren nog neit zo ver geloof ik.... |
Citaat:
|
bij mijn ex liet ik hem eerst een kwartier prutsen, en daarna deed ik het maar voor hem
mijn huidige vriend is er een master in |
Gaat niet, ik draag niets anders dan sport bh's :o
|
Citaat:
|
Ik heb er nooit echt problemen mee gehad :D Het gaat nu wel wat makkelijk dan de 1e keer (door de kleren heen met 1 hand lukt makkelijk :D
(Hoeft bij m'n vriendin niet, want die draagt toch zelden een BH :o Ik weet nog wel dat ik met een aantal vrienden op vakantie was in Tsjechië... We gingen toen naar een discotheek... Daar hebben ze zo'n beetje standaard een striptease :cool: Een vriend van mij moest dus op de stoel plaatsnemen voor een personal show... Toen zat ie echt te prutsen om die BH los te krijgen... Duurde zeker 30 seconden :D |
Meestal een groot gekluns, dus dan doe ik het zelf ff
|
Weet ik geeneens meer joh...
|
Bij mijn eerste keer was het ikzelf die hem afdeed en was echt superzenuwachtig, maar ik was best tevreden toen hij zijn ogen er niet vanafkreeg :eek: (echt grappig)
En, hihi bij mijn ex ging het zo: hij probeerde eerst met één hand (heeel stoer) hem open te krijgen en kwam dan af met het excuus dat het al een eind geleden was, met zijn 2 handen ging het dan (gelukkig voor hem) weer :p :D |
over het algemeen lukt het altijd, maar soms heb ik bh's met een ander sluiting of helemaal geen en dan is het ff gochelen :)
|
over t algemeen snappen die mannen dat niet echt :) je moet het ze echt leren, of zeg dat ie er zelf een aan doet :P dan snapt ie het systeem misschien sneller :D
|
Citaat:
nie alle manne over 1 kam scheren! |
Eerste paar keer was flink prutsen, maar na wat oefening is het helemaal niet zo moeilijk als het lijkt.
|
De 1e keer zei mn ex "die krijg je lekker toch niet af" en toen ging het spontaan in 1 keer (ik lag onder, zij boven en we keken elkaar aan).
De keren daarna daarentegen....:o *'I'he Prophet, wiens natuurtalent ontsproten is tot ervaren geklungel* |
Hmmmz, het lukt me inmiddels met 1 hand. (oefening baart kunst zullen we maar zeggen :D)
Leuk als je iemand niet zo erg mag en die heeft iets te strakke kleding aan waardoor je precies het bandje ziet zitten. (ik ben gemeen AND I LIKE IT) |
Meestal hielp ik mn exen een handje :p
Ik heb trouwens ook een keer met een gewone vriend "geoefend" *grinnik* :) |
ik.vond.de.cito.toets.moeilijker
|
Als zo met die haakjes is van achter duim en wijsvinger alle bij aan een kant plaatsen en na elkaar toe halen huppa los is ie :o
Enne bij wie ik dat eerst deed uhh was ik 14 d8 ik :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij mijn eerste vriendje (serieuze) wilde t niet zo echt lukken...
"zal ik t maar doen??" "nee ik kan t zelf" "tuurlijk :P" Huidige vriendje kan t in een beweging........ :D |
in het begin was het nog van, damn die klotehaakjes :) maar nu simpel
|
Citaat:
Maar je hebt wel gelijk, dus trek ik 'm zelf maar uit (n) |
Citaat:
|
Mijn vriendje kon het wel goed, ging wel soepel enzo... vast een natuurtalent... of hij heeft stiekem vroeger zitten oefenen met de bh's van zijn moeder ;)
|
Citaat:
En haar reactie dan ook: 'Oh, toch wel..' |
Ik wist van tevoren dat het niet zou gaan lukken en liet dat meisje hem zelf af doen.. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:42. |