![]() |
Linken, lekker linken
Op navolging van een tijdje geleden gaan we weer linken, welke artiest kun je linken met wie?
voorbeeld: Green Lizard, gastbijdrage henry rollins, henry rollins heeft op tool meegezongen..... ga verder |
"Vaste" producer van de Deftones is Terry Date, die ook met Soundgarden gewerkt heeft. Via Soundgarden en Chris Cornell komen we vervolgens bij Audioslave...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
om het makkelijk te maken.. Tori Amos coverde Smells Like Teen Spirit van.. |
Citaat:
en wie maakte de theme van starwars? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
frank sinatra en frank sinatra is net zo ontzettend DOOD als elvis ehm.. :rolleyes: |
die na z'n dood op nr 1 stond door junkie xl, die samen heeft gewerkt met rudeboy..
|
die heeft gewerkt met phil mills in de band Nerve
die geeft nu les bij mij op school ik heb met mijn band intestterror opgetreden met molestor... nu jullie weer. |
het topic is al verneukt, het ging niet om links of mensen leven of dood zijn, dan kan je iedereen aan elkaar linken, het ging erom of ze een muzikale link hadden, dus bij NIrvana hield het op (bij herman brood).
|
Ok, omdat dit topic best geinig is.
Nirvana Nirvana coverde Love Buzz van Shocking Blue. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
muzikale link. sorry schat. |
Citaat:
Wie zat er in Roxy MuSic? Bryan Ferry, heeej, kennen we die naam niet ergens van? Solo, een paar hitjes gehad. Maar in 1986, was er een regisseur, meneer Ridley Scott, die hem vroeg om een numer te maken voor de film 'legend'. Dit nummer heette 'is your love strong enough', met wie op de gitaar? Dave Gilmour. Kennen we die? Juist Pink Floyd. |
Citaat:
Maar laat ik om het simpel te houden slechts vermelden dat de hoofdrol in de film "The Wall" wordt vertolkt door Bob Geldof, de zanger van de Boomtown Rats (bekend van de hit "I don't like mondays) en de organisator van Band Aid (en tevens schrijver van het in deze tijd van het jaar weer veelvuldig opduikende "Do they know it's Christmas) en het bijbehorende Live Aid. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
heb ik het spelletje begrepen? :o |
Citaat:
|
Citaat:
|