Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Muziek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=29)
-   -   Linken, lekker linken (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=303120)

86dagreed 09-12-2002 15:44

Linken, lekker linken

Op navolging van een tijdje geleden gaan we weer linken, welke artiest kun je linken met wie?

voorbeeld:

Green Lizard, gastbijdrage henry rollins, henry rollins heeft op tool meegezongen.....

ga verder

NERD 09-12-2002 16:00

"Vaste" producer van de Deftones is Terry Date, die ook met Soundgarden gewerkt heeft. Via Soundgarden en Chris Cornell komen we vervolgens bij Audioslave...

86dagreed 09-12-2002 16:16

Citaat:

NERD schreef:
"Vaste" producer van de Deftones is Terry Date, die ook met Soundgarden gewerkt heeft. Via Soundgarden en Chris Cornell komen we vervolgens bij Audioslave...
die voor de grap eens met de ex-leden van RATM werkten, wiens zanger Zack de la rocha heet en nieuwe album samenwerkt met trent reznor..

cottoncandy 09-12-2002 16:23

Citaat:

86dagreed schreef:
die voor de grap eens met de ex-leden van RATM werkten, wiens zanger Zack de la rocha heet en nieuwe album samenwerkt met trent reznor..
Trent Reznor had een uiterst passievolle relatie met tori Amos :D en zij heeft het NIN nummer Hurt gecovered.

cottoncandy 09-12-2002 20:27

Citaat:

cottoncandy schreef:
Trent Reznor had een uiterst passievolle relatie met tori Amos :D en zij heeft het NIN nummer Hurt gecovered.
er zit geen schot in jongens

om het makkelijk te maken..

Tori Amos coverde Smells Like Teen Spirit van..

a new noise 09-12-2002 20:30

Citaat:

cottoncandy schreef:

weird al yankovic

en wie maakte de theme van starwars?

strafcorner 09-12-2002 20:30

Citaat:

cottoncandy schreef:

Nirvana waarvan kurt cobain de zanger was die zelfmoord had gepleegd net als herman brood die my way heeft gecoverd van......

a new noise 09-12-2002 20:32

Citaat:

strafcorner schreef:
Nirvana waarvan kurt cobain de zanger was die zelfmoord had gepleegd net als herman brood die my way heeft gecoverd van......
tim vicious ;)

cottoncandy 09-12-2002 20:33

Citaat:

a new noise schreef:
tim vicious ;)
heej ff niet verneuken ok?

frank sinatra

en frank sinatra is net zo ontzettend DOOD als elvis

ehm.. :rolleyes:

Pharmacon 09-12-2002 21:34

die na z'n dood op nr 1 stond door junkie xl, die samen heeft gewerkt met rudeboy..

Infaustus 09-12-2002 21:50

die heeft gewerkt met phil mills in de band Nerve

die geeft nu les bij mij op school

ik heb met mijn band intestterror opgetreden met molestor...

nu jullie weer.

86dagreed 09-12-2002 23:38

het topic is al verneukt, het ging niet om links of mensen leven of dood zijn, dan kan je iedereen aan elkaar linken, het ging erom of ze een muzikale link hadden, dus bij NIrvana hield het op (bij herman brood).

Yeahroen 10-12-2002 09:14

Ok, omdat dit topic best geinig is.

Nirvana

Nirvana coverde Love Buzz van Shocking Blue.

NERD 10-12-2002 09:22

Citaat:

Yeahroen schreef:
Ok, omdat dit topic best geinig is.

Nirvana

Nirvana coverde Love Buzz van Shocking Blue.

De grootste hit van Shocking Blue was "Venus". In de jaren '80 werd dit nummer gecovered door Bananarama, die hun bandnaam gedeeltelijk baseerde op het Roxy Music nummer "Pyjamarama".

cottoncandy 10-12-2002 10:50

Citaat:

86dagreed schreef:
het topic is al verneukt, het ging niet om links of mensen leven of dood zijn, dan kan je iedereen aan elkaar linken, het ging erom of ze een muzikale link hadden, dus bij NIrvana hield het op (bij herman brood).
dan moet je dat duidelijker uitleggen.

NERD 10-12-2002 17:45

Citaat:

NERD schreef:
De grootste hit van Shocking Blue was "Venus". In de jaren '80 werd dit nummer gecovered door Bananarama, die hun bandnaam gedeeltelijk baseerde op het Roxy Music nummer "Pyjamarama".
En zo zitten we vanaf vanochtend al vast bij Roxy Music...

86dagreed 10-12-2002 22:34

Citaat:

cottoncandy schreef:
dan moet je dat duidelijker uitleggen.
ik had zo'n topic al eerder gedaan, maar je hebt gelijk:

muzikale link.

sorry schat.

86dagreed 10-12-2002 22:42

Citaat:

NERD schreef:
En zo zitten we vanaf vanochtend al vast bij Roxy Music...

Wie zat er in Roxy MuSic? Bryan Ferry, heeej, kennen we die naam niet ergens van? Solo, een paar hitjes gehad. Maar in 1986, was er een regisseur, meneer Ridley Scott, die hem vroeg om een numer te maken voor de film 'legend'. Dit nummer heette 'is your love strong enough', met wie op de gitaar? Dave Gilmour. Kennen we die? Juist Pink Floyd.

NERD 11-12-2002 10:01

Citaat:

86dagreed schreef:
Wie zat er in Roxy MuSic? Bryan Ferry, heeej, kennen we die naam niet ergens van? Solo, een paar hitjes gehad. Maar in 1986, was er een regisseur, meneer Ridley Scott, die hem vroeg om een numer te maken voor de film 'legend'. Dit nummer heette 'is your love strong enough', met wie op de gitaar? Dave Gilmour. Kennen we die? Juist Pink Floyd.
Juistos, Floyd is toevallig een van mijn favoriete bands aller tijden...
Maar laat ik om het simpel te houden slechts vermelden dat de hoofdrol in de film "The Wall" wordt vertolkt door Bob Geldof, de zanger van de Boomtown Rats (bekend van de hit "I don't like mondays) en de organisator van Band Aid (en tevens schrijver van het in deze tijd van het jaar weer veelvuldig opduikende "Do they know it's Christmas) en het bijbehorende Live Aid.

cottoncandy 11-12-2002 12:05

Citaat:

86dagreed schreef:
ik had zo'n topic al eerder gedaan,
toen was ik er nog niet denk ik

86dagreed 12-12-2002 18:07

Citaat:

NERD schreef:
Juistos, Floyd is toevallig een van mijn favoriete bands aller tijden...
Maar laat ik om het simpel te houden slechts vermelden dat de hoofdrol in de film "The Wall" wordt vertolkt door Bob Geldof, de zanger van de Boomtown Rats (bekend van de hit "I don't like mondays) en de organisator van Band Aid (en tevens schrijver van het in deze tijd van het jaar weer veelvuldig opduikende "Do they know it's Christmas) en het bijbehorende Live Aid.

Do they know it's christmas, simpele link, wie deed er mee? Juist Bono van U2, o.a.

86dagreed 17-12-2002 13:15

Citaat:

86dagreed schreef:
Do they know it's christmas, simpele link, wie deed er mee? Juist Bono van U2, o.a.
Nou, dan ga ik maar verder. U2, die bono, werkte ooit samen met wyclef jean...

raaah 17-12-2002 14:34

Citaat:

86dagreed schreef:
Nou, dan ga ik maar verder. U2, die bono, werkte ooit samen met wyclef jean...
wyclef jean zat voor hij solo ging bij de fugees. bij diezelfde fugees zat ook lauryn hill die...

heb ik het spelletje begrepen? :o

NERD 17-12-2002 15:58

Citaat:

raaah schreef:
wyclef jean zat voor hij solo ging bij de fugees. bij diezelfde fugees zat ook lauryn hill die...[/SIZE]
.... op haar debuutalbum vocaal ondersteund wordt door o.a. Mary J Blige die een grote hit scoorde met het nummer 911, een duet met - u raad het al - Wyclef Jean, die de eerste hitsingle en een groot gedeelte van het debuutalbum van Destiny's Child heeft geproduceerd....

86dagreed 17-12-2002 16:20

Citaat:

NERD schreef:
.... op haar debuutalbum vocaal ondersteund wordt door o.a. Mary J Blige die een grote hit scoorde met het nummer 911, een duet met - u raad het al - Wyclef Jean, die de eerste hitsingle en een groot gedeelte van het debuutalbum van Destiny's Child heeft geproduceerd....
En daar zit een zangeres in, (michelle?) die met die Nelly dude samen heeft gewerkt... Zijn we bij meneer Nelly, die heeft samen gewerkt met Justin Timberlake......

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:10.