![]() |
Instant energy
Power
rushing through my body energy like never before silence dead long ago time will never stop fear can't conquer joy I'm having now love everywhere in the air please give me another xtc Er moet nog het een en ander aan veranderen want hij loopt niet, maar toch maar opgeschreven |
ik zou ''another'' vervangen door ''some''
en ''flying'' zou ik vervangen door ''everywhere'' (dit om nog meer tot rijm te komen). Maar goed, voor de rest: ik vind hem naast het feit dat ie wel lekker loopt ook nog eens goed en hij is realistisch! Ik zou er niet meer teveel aan veranderen, hoogstens hier en daar een beetje schaven. Keep up the good work! |
tnx dara ha ik wat aan, je eerste opmerking van everywhere von ike echt goed, maar de tweede moet jist zo blijven om te benadrukken dat ik al in heel die rush zit, mara ja.
|
Citaat:
Leuk gedicht, ik vind het niet super maar ik zou er ook niet te veel aan veranderen denk ik. Ik zou niet echt weten wat dus...:) Tja en ik kan over de inhoud niet meepraten, dat was ik ook niet van plan trouwens, maargoed... Ik geloof het zoals je het zegt dan maar...:p Xieje op school weer, xx Yf |
Ja, mooi.
Echt een gevoelskwestie, he? |
Citaat:
Noem het Art Sense |
ja best wel, tis me nog nooit gelukt om het gevoel van xtc goed te beschrijven, want dat is echt niet mogelijk, maar ik denk dat deze poging er wle het dichtste bij is gekomen. je kan er ook pas over schrijven wanneer je het zzelf hebt meegemaakt, anders wete je mijn god niet wara je over schrijft, geweldig gewoon!
|
bwien, kvinnum koel, je hebt al wel eens meerdere pogingen gedaan maar dees vink goed!
kus |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:55. |