Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   1e en 2e keer (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=303251)

MevrouwM 09-12-2002 17:18

1e en 2e keer

Paar dagen terug ben ik voor het eerst met een jongen naar bed gegaan, het was echt super fijn, deed helemaal geen pijn. Veel fijner dan ik me de 1e keer had voorgesteld. Alles lukte ook, geen problemen met de condoom enzo...
Dagje daarna heb ik het weer eens gedaan, omdat de 1e keer zo goed bevallen was... alleen het viel best tegen. En het bloedde ook nog! Op dat moment deed het niet echt super veel pijn, maar daarna wel, nu voel ik het nog steeds een beetje... Dit is vast niet helemaal normaal, heeft iemand dit ook gehad? En als het nu nog pijn doet, is dat wel normaal... opzich denk ik kan geen kwaad want er zal wel iets kapot zijn gegaan en dat moet genezen nu, kan dus wel irritant voelen. Maar mijn vriend maakt zich er redelijk druk over... nodig of niet?

StefanLovertje 09-12-2002 18:43

is niet nodig.. als je eraan zal voelen zal het ook wat pijn doen.. komt gewoon omdat je eraan moet wennen.. heb ik ook last van.. het word een beetje schraal achtig.. gaat over na 'n dagje ofzo

RoSaLiNi 09-12-2002 20:20

Is gewoon een wondje, niets aan doen, niet aan zitten, gewoon ff rust geven om te helen.

*blue angel* 09-12-2002 21:49

ik bloedde pas de derde keer! eerste twee keer zelfs amper pijn gehad.
lag mss aan het standje: tweede keer toevallig ander standje geprobeerd waarbij hij iets dieper in je komt? bij ons was dat volgens mij het geval (ik bovenop)

xxx

Sir Smoke-A-Lot 10-12-2002 02:01

hoe vaker je het doet hoe ontspannender je je voelt zou je toch denken? :confused:

anonieme_teddybeer 10-12-2002 07:46

niet nodig, de eerste paar keer is het altijd nog wat strak

MevrouwM 10-12-2002 09:44

Bedankt allemaal voor de reacties. En ja ook wel logisch natuurlijk dat je de 1e paar keer nog niet helemaal uitgerekt bent zeg maar en dat het dan nog pijn kan doen en kan gaan bloeden. De pijn viel overigens op dat moment mee, dat kwam later eigenlijk pas echt, alleen het bloedde wel vrij veel. Nou ja ik lig er igg niet meer van wakker, en mijn vriend ook niet (hij lag er trouwens vooral om wakker omdat hij mij echt totaal geen pijn wil doen).
Nou ja even voorzichtig doen, en alles komt vast goed :)...
Bedankt voor jullie reacties :)!!! (y)

Ikedea 10-12-2002 09:48

Kan een wondje zijn! Als je het vaker doet raak je meer gewend en gaat het steeds makkelijker en beter !:D

N*A*Shezbaernon.temp 10-12-2002 10:45

Ik had precies hetzelfde ... nou ja, de eerste keer was dan niet ZO super, maar gewoon niet pijnlijk ofzow, maar de tweede keer :eek: , en ik bloedde ook nog ...

Na ja, beter als je vriend zich er druk om maakt dan niet (n)

sofie3 10-12-2002 15:13

De eerste keer is je vriend misschien extra voorzichtig geweest, ging hij nog niet te diep en te snel ofzo... je hoort het wel meer dat de tweede of derde keer pas écht het maagdenvlies inscheurt.

Sir Smoke-A-Lot 11-12-2002 00:58

Citaat:

anonieme_teddybeer schreef:
niet nodig, de eerste paar keer is het altijd nog wat strak
beetje uitwijden is dus wel noodzakelijk...

pinkpanther 13-12-2002 16:53

1e keer deden we heel voorzichtig, deed pijn en bloedde ook btje...naderhand meer. 2e x was lekkerder, bloedde nog een heel klein btje, en de 3e keer was heeeeerlijk! en alle keren daarna ook!!!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:26.