![]() |
red alert 2 over lan
sinds een aantal dagen zijn wij via een cross-link netwerkje ra2 aan het spelen. we hebben een (1) versie van red alert 2, legaal!
elke keer als wij spelen, krijgen wij na 6, 7 of 8 minuten een Reconnection error....dit is erg vaag, maar ook erg kl*te, want we kunnen niet verder spelen..... wat is dit, en hoe kan je dit oplossen??? (FB's: ik weet het, dit hoort bij games, daar staat ie ook al, maar het kan ook een netwerkfout zijn, dan is het dus hardware...plz niet sluiten.....) |
Krijg je ook in andere spellen fouten die erop lijken? Synchronization errors en dergelijke? Dan zou het namelijk heel goed kunnen dat je netwerkkaarten niet goed functioneren. Bijvoorbeeld door storingen op de bus, te hoge PCI-snelheid (als je een overgeklokte processor hebt) of gewoon extréém slechte netwerkkaarten.
Anders moet je een keer een ander protocol proberen. Bijvoorbeeld IPX in plaats van TCP (als dat mogelijk is met dat betreffende spel, tenminste) |
Citaat:
vaag?? we hebben een normale set kaarten, normale comps (niet opgeklokt).... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:06. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.