![]() |
[gfx] Stardust
Na ontzettend gegeild te hebben op wat digital graffiti op internet :D moést ik zelf ook zoiets maken.
Ik had de piece al gemaakt, heb hem vervolgens wat aangepast met wat truucjes die ik op internet zag (paar letters aangepast, en de manier van inkleuren). Maar hey, door te kijken leer je. Dit was 't resultaat. http://p-chez.endoria.net/crea/Stardust.jpg ik verneuk even de lay-out. |
super vet man! :)
|
gruwelijke letters! heel doop, zou alleen wat grijs er af halen van de zijkant...:) of nog wat met de achtergrond doen, voor de rest (y)
|
vette kleuren, goeie diepte, wel koele letters (ik vind je S'en niet mooi), koele pijlen :) wel een beetje grote achtergrond.. dope.
|
Citaat:
damn :eek: deze is erg strak (y) |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
ik kon geen S'en krijgen die bij de rest pastten. De achtergrond is 1024x768, doorgaans 't desktopformaat :) Kan ik (en eventueel anderen, mochten ze dat willen) 't op de achtergrond zetten :p Citaat:
|
ja dat is echt heel dope P :)
goede compo, dope letters, redelijke kleuren. alleen, ik hou nie zo van digitale shit omdat het altijd zo steriel is. nu ook,. ik persoonlijk zou het nóg doper vinden als je wat rumpsels en ripsels derin zou verwerke, als je hoort wat ik zeg :p en Stardust is een vet woord. |
Yooooo :D
Dit lijkt er al meer op! (op 3d dus ;)) (y) Ziet er mooi uit man :) |
geil. gewoonweg geil :>
big up to the plop crew ;) |
vet :) alleen de achtergrond veranderen, en misschien sommige lijnen een beetje smoothen, ze zijn nog een beetje korrelig/pixelig. voor de rest is het erg goed!
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Achtergrond, ja, moet iets mee, echter moet het niet veel opvallender zijn dan 't nu is, 't gaat immers om de piece, niet om de achtergrond. Zo is er wel een zeer duidelijk contrast tussen vorm en restvorm :) |
Hij is erg dope...maar ik houd niet zo van die pijltjes die niet ergens verbonden zijn als je begrijpt wat ik bedoel, mijn pijlen moeten altijd ergens vandaan komen vind ik, maar in dit geval ziet het er erg dope uit...mad propz :D
|
k vind de achtergrond een beetje saai *huppelkut voelt*
maar voor de rest issie suuuuuuper! xx (kan niks insturen tot de scanner gereanimeerd is) |
He mensen, kap nou eens over die achtergrond hehe ;)
Ik heb dat grijs er gewoon achter gezet omdat wit niet kan, doordat de letters zo ongeveer wit zijn. En dit contrasteerde genoeg, maar overheerste niet. Ik moet nog wat voor de achtergrond bedenken, maar das niet zo makkelijk, aangezien 't niet overheersend moet zijn. |
Nog ff wat gemaakt.. zelfde stijl ofzo :)
http://p-chez.endoria.net/crea/Stardust2.2.jpg wederom is de achtergrond gewoon ff om 't niet wit te laten :) |
hmm eigenlijk vind ik de A de enige verbetering, ik vind m nu te druk, en de vuurkleuren passen niet er niet echt bij, ik zou voor de meer steriele kleuren gaan, en je hebt nog steeds de s'en die ik niet mooi vind :)
|
Citaat:
Nou ja, verder, ik geniet er gewoom van om 't te maken :P dat telt 't meest ;) Maar thnx voor je reply. |
HEE MAN!
Erg vet, vooral de eerste. 't enige wat me een pietsje tegenstaat is de kleinste blauwe priegellijntjes (eerste S, D) |
Citaat:
|
hij is weer eens erg dope...alleen de blokken/schaduw bij de T is iets te dik voor de rest vind ik em doper dan de eerste..ik wil ook dat programma:)
|
Citaat:
|
Citaat:
Besides, als je ze weglaat dan wordt het geheel een beetje saai, denk ik |
Citaat:
Maar ik vind ze er zelf niet 100% bijpassen.. maar eigenlijk ook wel, ach hell, 't is ook best ;) |
waarmee hebbie dat gemaakt?
anders gezegd, welke software? :) |
Citaat:
Maar 't zou ook wel met Illustrator kunnen, maar CorelDRAW is nou eenmaal een beter, en gebruikersvriendelijker programma. (plus dat ik ermee werk vanaf versie 4 :)) |
Citaat:
en p-chez: t maken is ook heel belangrijk idd :) maar goed je vat de kritiek goed op ;) |
Citaat:
|
Wat een ontzettend lelijke achtergrond (n)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:18. |