![]() |
Groene Draak
http://picserver.student.utwente.nl/...e.php?id=32228
deze vind ik zelf niet zo heel erg mooi maar ik vroeg me af of jullie er ander commentaar op kunnen geven dan; armen te lang en poot uitgeveegd.... :) KOM MAAR OP!!!!! ps. bij de vorige kreeg ik te horen dat er geen achtergrond bij zat. bij deze dus ook niet maar daar is het nu te laat voor :rolleyes: xxx ...mij... |
Ik vind de kleuren wel aardig, maar die ribbenkast is veel te onrealistisch (niet dat draken realistisch zijn, maar you get the point ;)).
En vleugels zijn geen overbodige luxe :) Blijf proberen in ieder geval! |
vind um ook niet mooi :)
hij lijkt teveel op een gewoon beestje (een salamander-achtig iets) de ribbenkast is idd lelijk hoe je de kleuren gebruikt vink ook nix de rook zou ik heel snel weggumen, als is het het enige waaraan je zou kunnen afleiden dat het een draak is omdat hij nog vleugelloos door het leven gaat.. |
Sorry, ik vind em niet mooi :(
Ik weet niet wat het is, maar ik vind z'n hele lichaamsbouw niet echt reptiel/draak-achtig. Hij lijkt te brede nek te hebben in verhouding met z'n (magere) lichaam. Verder lijkt z'n zweepstaart te iets te kort.... verder mis ik (net zoals de vorige mensjes zeiden) de vleugels, en eventuele stekels op z'n rug. |
Mooi! (y)
Ik denk dat het wel mooier is als je vleugels maakt en de ribben iets minder accentueert. |
Ik vind het kleurverloop en de kleurtjes echt goed! (y)
Het hoofd vind ik echter een beetje klein in vergelijking met de rest, en idd de ribben iets minder geaccentueerd zou wel mooi zijn :) |
Snap niet waarom je dit zo slecht vind.
Ok, niet geweldige tekening maar boejuh Vormiets minder niet perfect. Kleurverloop erg goed en bedenk volgende keer of een beest met zo'n vorm wel een machtige draak kan zijn of een miezerig misvormd hage disje. |
best wel mooi opzich (als ie groter is denk ik nog wel wat mooier)
maar ik hou persoonlijk niet zo van dat soort figuren zeg maar... |
haaj ik vin um echt wel mooi joh koele kleuren koel lijf, alleen vind ik het nog niet af genoeg, het is nooit te laat voor een achtergrond :P
|
ik vind um supermooi! ik zou um alleen geen draak noemen. geef ut beest een andere naam en hijs super haha!
|
(roos)
Mooi kleurgebruik, die ribbenkast is alleen niet mooi |
hij doet me denken aan een combinatie van verschillende dieren (is de kop geen paardenkop?) en verder vind ik tbeest niet echt als draak overkomen. wel goed zijn zoals wel vaker gezegt het kleurverloop (de overgang) en de ribbenkast --> deze is wel veel te nadrukkelijk aanwezig. (beetje wegwerken) maar het feit dat deze vrij realistisch aandoet is al heel wat.
|
maak em wat "breder".
met vleugels, poten wat dikker, en de voorpoten iets korter. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:53. |