![]() |
Massive Attack
www.mojo.nl
Vanuit hun thuisbasis Bristol richten de twee bandleden hun vizier op de rest van de wereld. Klaar om hun pijlen af te vuren op de smachtende fans. Wereld, let op, Massive Attack is ready to go! Na het vertrek van bandlid Mushroom besloten Daddy G en 3D samen verder te gaan. Het resultaat is het nieuwe album 100th Window dat in februari uitkomt. Twee maanden later houdt Massive het gebied rondom de Heineken Music Hall in zijn greep. Probeer je daar maar tegen te wapenen... MASSIVE ATTACK Zondag 27 en 28 april 2003 Heineken Music Hall - Amsterdam Zuidoost Entree: € 35,- (exclusief servicekosten) Aanvang: 20.00 uur Ze komen dus naar Nederland! :cool: :cool: :cool: Zijn er mensen die al zeker weten dat ze gaan of iig wel willen gaan? Ikzelf wil wel, maar 35 euro is wel veel (n) en A'dam is ver. We'll see. Wat vinden we hier trouwens van Massive Attack? (om het topic een beetje aan te vullen ;)) |
Whaaa 35 euro is inderdaad wel erg veel.
Daarvoor ga ik er echt niet heen. Ik vind Massive Attack trouwens heel leuk om als "tripmuziek" te draaien.....ik droom er echt bij weg. |
Ik ken eigenlijk niet zo veel van ze, maar wat ik ken is wel leuk...misschien ga ik wel. Wanneer begint de voorverkoop?
|
Ik vind het denk ik geen 35+€ waard
|
€35 is VEEL .. ik vind ze wel gaaf enzo maar zo veel :|
|
35 euroo's is indeed niet weinig maar ik weet bijna zeker dat ik er heen ga. Massive attack is fantastisch en zeker wel 35 euro waard voor mij. Ik luister het altijd als ik deeply stoned in mijn bed lig weg te dromen. De muziek is een van de beste slaapmiddelen die ik ken. En de muziek zit gewoon meesterlijk in elkaar.
|
35 euro is me teveel..
|
35 euro is duur (plus nog een treinkaartje). Ze zijn wel heel goed. Ik weet het nog niet zeker. Denk het wel. Ja schijt ik ga gewoon.
|
Volgens mij ken ik alleen Teardrop, met die mega mooie clip met dat baby'tje :)
|
Citaat:
|
Ik vind ze echt goed, vooral KarmaComa,Unfinished Sympathy en Man Next Door (met stem van Horace Andy!*valt 3x flauw*)
En nee ik ga niet want het is te ver/te duur...kies maar. Komen ze niet naar België? |
Citaat:
ik ga niet btw. geen geld :9 |
Ik had ergens gelezen dat Blur in het voorprogramma staat. Is dit waar>?????? Als het zo is, dan ga ik zeker. beide bands zijn goed.
|
Citaat:
|
leuk, maar niet 35euroleuk
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oooh ik ga!!
Ik heb geen geld maar dat regel ik wel eventjes :) *blij* |
Massive Attack vind ik best goed........
En vooral dat overbekende nummer "Teardrop"vind ik erg goed......zalige droommuziek (y) |
Citaat:
|
Ik sluit me aan bij de leuk maar niet 35 euro leuk
|
Ik ken alleen maar dat geweldige liedje met dat babietje, maar ik denk dat ik ooit nog wel wat van ze koop. Met dat babietje was zooo mooi, voelde ik mezelf weer in de baarmoeder zitten.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:01. |