![]() |
Freecom brander
ik heb een 8x4x32 brander van freecom en hij is echt top maar als ik er een 80 min cdtje in pleur fikt ie maar op 4 (raks, medion, lifetec en platinum iig)
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
heb je wel cd-r en geen cd-rw? en zijn die cd-r's wel 8x gecertificeerd?
probeer het eens op philips silver premium's 80 minuten, of mitsui 80 minuten.. in een cd-r kan namelijk een brand-beveiliging zitten ingebouwd die de writer inleest (net zoiets als de atip); als er dan op dat cd'tje staat max 4x ofzo past de brander(software) automatisch de snelheid aan.. |
Citaat:
onzinnig figuur.. bovendien kraam je de grootste onzin uit wat betreft 'betrouwbaarder' als je de kwaliteit van bijvoorbeeld een audio-cd bedoelt.. |
Citaat:
Ja ik heb ook een 8 speed brander, maar brand altijd op 2 of 4 speed!! Heel vaak mislukt het op 8 speed bij mij, dus geef mij eens 1 reden waarom ik onzin uitkraam en kom met argumenten waar ik wat aan heb! |
Citaat:
je geeft ook lekker veel informatie, goochemert.. brand je op 8x OTF van CD naar CD? of van HD naar CD? welk brandprogramma? welke brander? hoe is je IDE-configuratie? enzovoorts.. je verwacht toch niet serieus dat ik aan de hand van de door jouw gegeven informatie een zinnig antwoord kan geven? |
Citaat:
Van Hd naar CD, gebruik Adaptec easy cd creator. Mn IDE config: - Brander Master, Cdrom speler Slave - 1e HD Master , 2e Hd slave |
Citaat:
|
Citaat:
Cdtjes: That's write CDR, zilver, 650 MB |
Citaat:
|
Citaat:
|
dvd brander kopen
|
Citaat:
|