![]() |
Hommage aan Hanlo
Oote
Oote oote oote Boe Oote oote Oote oote oote boe Oe oe Oe oe oote oote oote A A a a Oote a a a Oote oe oe Oe oe oe Oe oe oe oe oe Oe oe oe oe oe Oe oe oe oe oe oe oe Oe oe oe etc. Oote oote oote Eh eh euh Euh euh etc. Oote oote oote boe etc. etc. etc. Hoe boe hoe boe Hoe boe hoe boe B boe Boe oe oe Oe oe (etc.) Oe oe oe oe etc. Eh eh euh euh euh Oo-eh oo-eh o-eh eh eh eh Ah ach ah ach ach ah a a Oh ohh ohh hh hhh (etc.) Hhd d d Hdd D d d d da D dda d dda da D da d da d da d da d da da da Da da demband Demband demband dembrand dembrandt Dembrandt Dembrandt Dembrandt Doe d doe d doe dda doe Da do do do da do do do Do do da do deu d Do do do deu deu doe deu deu Deu deu deu da dd deu Deu deu deu deu Kneu kneu kneu kneu ote kneu eur Kneu kneu ote kneu eur Kneu ote ote ote ote ote Ote ote oote Ote ote Boe Oote oote oote boe Oote oote boe oote oote oote boe Jan Hanlo Dit gedicht blijft tijdloos, zo vullen de jaren zich met veel voortrefflijks! Persoonlijk vind ik het geniaal. Wat vinden jullie van gedichten als deze? Is dit wel poezie? Of vinden jullie dit een bij elkaar geraapt zooitje woorden verkracht gemaakt in een gedicht totstandgekomen? |
Citaat:
Wat vind jij er zo geniaal aan? Ik denk dat dit wel een leuk dichtsel is om m'n z'n allen op te dreunen en dan kijken wie het, het langst val houdt, zonder te lachen en te haperen.:D ;) |
Het geniale is dat het absoluut niet geniaal is. Ik zie in dit gedicht veel terug wat ik bij de CoBrA beweging ook zie.
Leef je in, in een kind. Dat met elkaar opdreunen: daar had ik nog niet aan gedacht johhhh!! |
Ik vind het zeer irritant dat die man beroemd is geworden met dit gedicht, terwijl ik het ook had kunnen bedenken. :D
|
Citaat:
Hij heeft gemaakt wat het simpelste van het simpelste zelfs heeft kunnen creeeren en is daar beroemd mee geworden. De poezie blijft een uitstapje van de filosofie voor Hanlo. |
Citaat:
|
Ik vind het vreselijk:o :eek: Sowieso dat het de naam "Gedicht" mag dragen, en al helemaal als het onder "poëzie" valt! Ik zie hier dus gewoon helemaal niets in.
|
typisch dat jij hier weer mee komt...
welkom terug |
Dit is net zoiets als Mondriaan. Zoiets kan een kleuter ook, en toch zijn ze er beroemd mee geworden. Misschien is het juist zo fantastisch door de simpelheid :)
Maar anyway, ik vind het niets :p |
ff offtopic: wisten jullie trouwens dat Jan Hanlo pedofiel was?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:45. |