![]() |
mooiste percing
hier bedoelk niet meer waar ofzo;
enkel fotos zin hier gewenst van de mooiste piercingvorm |
sorry heb effe geen foto
maar ik heb volgens mij wel een beetje rare smaak voor piercings : ++ (geil) lip (behalve zo'n puntje schuin) tepel boven clitoris + (leuk) oor neus navel (breezertrekje van me) +/- (soms leuk) neusbrug - (meestal meer afstotend dan aantrekkelijk) wenkbrauw zo'n bolletje schuin boven je lip tong DOOR de clitoris |
|
Citaat:
btw pic doe niet? |
de bedoeling was eigenlijk niet waar je hem het mooiste vind
maar hoe een dus verschillende soorten staafjes, ringetjes,... :rolleyes: |
Citaat:
Ok ik ga nog n keer proberen: [img]nitek.partybox.be/piercings.gif[/img] [img]cHa0s.partybox.be/piercings.gif[/img] nou het mooiste vind ik staafjes en ringetjes. Zou ie het doen? |
nee :'(
Laat maar. Voor foto moet je maar naar fototopic gaan :P |
|
Lip is mooi..
Neus kan leuk zijn, licht aan het persoon.. Tepel lijkt me ook wel cool Oor natuurlijk :) Maar navel piercing is echt helemaal niks.. |
Een ringetje in de linker- OF rechteronderlip en een bolletje als labret zijn ultrageil. Maar niet tegelijk.
|
ik vind een wenkbrauwpiercing (aan de buitenkant) bij mannen/jongens het mooist.
en een staafje of ringetje kan allebei mooi zijn |
Citaat:
|
Ringetje of klein bolletje net onder je onderlip, maar niet schuin naar boven.
Ringetje in neusvleugel, maar dat ligt ook erg aan de persoon want kan ook heel ordinair staan. Wenkbrauwpiercings ben ik niet zo weg van. Schuine lippiercings vind ik ook lang niet bij iedereen leuk. |
Ringetje door het midden van de onderlip... zó mooi, ik wil ook :(
|
Oh ging niet over waar. Nou ja, het mooiste vind ik bescheiden zilveren ringetjes, of een ringetje met een zilveren bolletje, en voor de grap is een blacklightbolletje wel leuk, en anders gewoon een zilveren klein bolletje.
|
meisjes:
neus ringetje lip, bolletje ov ringetje maak nie uit tong :) jongens: wenkbrouw (y) soms tong |
Citaat:
en ff ontopic mooiste vind ik hoge labret of een neus piercing soms vind ik zo'n stieren piercing wel koel bij meisjes maar meestal niet |
melody:
ik vind tong, neus,neusbrug en keelkuilding pierc het mooist, zelf heb ik navel, tong en neus, en tepel gehad mooiste voor in me navel vind ik een rode die ik van me vriend heb gekregen, met roze puntjes erg koel in me tong heb ik een metallicblauw staafje, pritty neus gewoon simpel zilver tepel had k ook gewoon ringetje, zilverkleurig |
Zeg maar gewoon dat elke piercing behalve oorbellen een lichaam verneukt.
|
Citaat:
|
Nou ja ik heb een opbsessie voor lippiercings, zowel labret als ringetje vind ik mooi. Heb nog nooit iemand gezien die dat écht niet stond.
Neuspiercing is ook altijd wel oké:) Net als een tongpiercing. Tepelpiercings zijn ook gaaf, die wil ik zelf misschien ook wel. ( ik mag alleen helemaal geen gaten, zelfs geen oorbellen :o ), en ik denk ook niet dat ik het durf. Minder mooie piercings: Neusbrug, navel ( vind ik niet echt bijzondermooi ) en zo'n bolletje boven je lip. |
Meestal mooi:
- labretje onder lip(zilveren bolletje, soms spike-je, niet te lang) - zilveren ringetje om onderlip - zilveren ringetje door neus Soms mooi: - wenkbrauwpiercing - neusknopje - neusbrug - navelpiercing - tongpiercing - schuine lippiercing(dus links of rechtsonder), of 1 door je lip heen Niet mooi: - Madonna(schuin boven je lip een staafje dus) Heb zelf zilveren labretje met bolletje onder men lip.. :) |
lip is mooi (y)
|
Citaat:
2. geen enkele piercing op die foto is echt ;) (maar dat wist je al natuurlijk) Mooiste is eentje door je onderlip.. In het midden.. Een piepklein knopje/diamantje of een dun ringetje.. Zo een wil ik er ook :| |
http://www.tribalectic.com/Gallery/Image346.jpg zo eentje heb k en ik vind zelfs dat het mooi en subtiel staat.
bij anderen vind ik een ringetje door de lip mooi en sexy, maar ligt vaak wel aan de grootte en persoon.. |
Citaat:
|
Citaat:
Soms zijn van die uitgerekte oorlellen ook wel mooi, maar het hangt wel af van het hoofd en hoe groot het gat dan is (geen model douchegordijnring). Neusbrug is ook hip. Maar ik vind niet dat piercings bij iedereen staan, en goud is sowieso al afgeschreven *juck* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Laat ik de woorden van nare man eens driedubbel onderstrepen.
|
ik vind een ringetje door je lip errug mooi :) wel zilver hoor! en een niet te grote maar zo eentje die zegmaar 'strak' om je lip heen zit. een klein bolletje net onder je lip vind ik ook wel mooi :)
en tongpiercings vind ik geweldig! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat doe jij niet, verdomme, gek kind. :p |
:d
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat is ook niet handig. (n) |
Hmm..piercings kunnen mooi zijn zolang het hele gezicht maar niet vol zit.
Bij sommige jongentjes vind ik een klein ringetje in de neusvleugel heel erg mooi,en een lippiercing aan de zijkant van de onderlip. Bij meisjes een piercing in de onderlip,en dan met zon half open ringentje. |
Ja, zo'n half open ring is mooi, en dan echt door je lip heen, niet eronder, ik wil dat ook eigenlijk :(
|
|
ja leuk mat ice, ze allebei op slot :rolleyes:
Maar goed, piercings zijn niet lelijk, d'r zijn een paar mafkezen die ze lelijk vinden :P :D (no offence enzow) |
Citaat:
Offtopic: ik bel je straks, ze zijn nu bezig met het plafond spuiten dus alles zit ingepakt in dat plastic |
Citaat:
|
Citaat:
Offtopic: dus we gaan niet meer naar nighttown |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|