![]() |
Martin Drent is geniaal
Een quote van Martin Drent na de met 3-2 gewonnen wedstrijd van FC Groningen tegen SC Joure waarbij Drent 2x scoorde.
"Friezen, het zijn net Duisters. Zij gaan allebei onder de grond door" Mmmmm, wat heeft de Albert Einstein van de Nederlandse voetbalvelden met deze intellectuele quote de voetbalfans proberen te vertellen? Ofterwel, wat zijn de beweegredenen van dit aantoonbare bewijs dat koppen inderdaad de hersenen aantast? :D Ik vind het trouwens wel een grappige quote, maar wat bedoelt ie ermee :confused: |
da ze doorgaan tot het eind ofzo :confused:
|
ach, hij moet gewoon zijn mond houden en doelpunten maken :confused: :p
|
Het is een bewijs dat een te grote hoeveelheid alcohol de hersenen aantast. Martin Drent schijnt er wel eentje te lusten...
|
Heb nog een leuke quote van Hans Spillman, een aantal jaar geleden toen-ie bij MVV zat: "Ik zit liever op de bank bij MVV dan dat ik bij Roda niet aan de bak kom. Ik ben in Kerkrade als stront behandeld. Ik wil er liever niet terugkeren." :D (y)
|
Citaat:
Dat klopt idd. Bij de afscheids wedstrijd van Arjen Robben ect. (afgelopen seizoen dus) Hebben we hem nog een biertje aangeboden. En reken maar dat ie het opdronk :) Tis misschien niet goed voor ze'n lichaam maar als je zo omgaat met je supporters krijg je tog al heel wat meer waardering, en dat kan volgens mij alleen maar extra motiveren in een wedstrijd als ze je naam zingen enzo. |
Ja klopt toch!!
Het betekent dat ze zo lang door boetballen tot het laatste fluitsignaal is gegeven pas dan hebben ze verloren of gewonnen ze houden het niet als 2-0 achterstaan of zo al voorgezien. Knokke tot het laatste signaal is gegeven is egaal hoe ze dat doen al is het met stampe, slaan en weet ik wat, opgeven zullen ze niet. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:59. |