![]() |
james bond bril
he, ik weet nou niet of dit echt bestaat. In een zo'n james bond film zie je hem met een bril op(een blauwe) waarmee hij door kleren lagen kan kijken, nou is mijn vraag: bestaan die brilen echt?of heb ik gewoon teveel james bond gekeken. die moet ik ook eve hebben, mzzl scooterman
|
je hebt teveel TV gekeken..
|
Wahaha LMAO!@$@!!$@$@!$@!!$@
|
Als je er een vindt, stuur mij dan ff een meeltje ok? http://forum.scholieren.com/smile.gif
|
Niet lachen, die brillen bestaan echt maar om de een of andere manier werken ze alleen in een speciale club waar dames op een podium dansen. Zet de bril op en eens in de zoveel tijd kan je door een volgende laag kleding kijken.
|
Rofl!
|
waarom moet jij die ook hebben? krijg je in het dagelijks leven niet genoeg naakte aandacht van vrouwen in je eigen omgeving???
|
Die brillen bestaan volgens mij echt... het was al eerder zo dat je met een bepaald merk camcorder /digitale video camera door kleren heen kon kijken (moest je hem op nachtstand zetten ofzo)...
het werkt trouwens alleen met synthetische kleding (dus over het algemeen heb je er niks aan want bijna iedereen draagt dingen van katoen) Alex |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:52. |