![]() |
roos
hmm
weten jullie iets wat helpt? ik gebruik anti-roos shampoo van Andrelon maar ik heb niet het idee dat het erg goed helpt, andere shampoo? of nix? of iets heel anders? |
die andrelon zooi enzo helpen bij mij niet als ik roos heb, ik had gewoon een keer bij de kapper gevraagt, en die hadden wel wat sterker spul daarvoor, het rook niet echt lekker ofzo, maar na paar dagen was het echt compleet weg (en heb het sindsdien nooit meer gehad)
|
ik had gehoord dat je roos krijgt als je je shampoo niet goed uit je haar wegspoeld (voornamelijk op je schedel dan.) Ik weet niet of je hier iets aan hebt.
|
Citaat:
je haar goed uitspoelen werkt wel tegen roos, omdat je dat spul er dus uitspoelt. zorg dat je je haar vaak genoeg wast (inderdaad: niet met andrelon, dat werkt voor geen centimeter, en als je het een keer overslaat heb je het 10 keer zo erg) en dus goed uitspoelt.. |
Citaat:
Roos kan ook een schimmel zijn (ergens in je lichaam) en dat moet je dus aan de binnenkant oplossen en niet aan de buitenkant. |
Head & Sholders werkt bij mij wél http://forum.scholieren.com/smile.gif
Probeer het daar eens mee. ( Liever niet als je je haar geverfd hebt, het haalt de kleur er nl. uit ) |
Ter verkoming: Gewooon je haren het steeds met dezelfde shampoo wassen goed uitwassen en goed afdrogen.
Ter oplossing: Bij mij werkte H&S gewoon goed. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:48. |