![]() |
"Cable Uncappen" ???
Ik hoor allemaal mensen zeggen dat ze hun,
"Cable" hebben ge-"uncapped". Nou is de vraag: Kan dit wel??? zo ja hoe. (link naar site ofzo) |
wtf is het eigenlijk?
|
Er zit een limiet op je kabel conectie of zoiets en door het "uncappen" schijn je deze te kunnen verwijderen...
P.S.shit Sorry FB's maar dit moet eigenlijk ik Hardware staan is het niet??? |
dan praat ik over de Up&download snelheid.
|
kan allemaal ja...maar aangezien je de modem meestal op BORG hebt (en dus niet van jou), en je gaat er mee fokken, en ze komen erachter...
Astalavista baby |
Dan bouw zelf een kabelmodem 8) zoek maar een schemateek of zo op en dan mag je fokkuh zoveel je wil
|
Dit is dus niet legaal.
Ik heb wel wat sites bdw.. op muh andere pc |
Daar zal je wat aan hebben zeg. Het maximum van je sjello kabelmodem ligt bij de 180 k/s ... 99 van de 100 gevallen haal je dat dus never. Want de meeste mensen hebben geen upload van 180k/s tot hun beschikking. Dus waarom zou je de bandbreedte vergroten, als je toch nooit aan het maximum zit...
Dat is net zoiets als 512mb RAM in een Pentium-75 gooien waar je alleen Duke Nukem 3D op speelt. |
Je kan zoveel aan je modem liggen kloten als je wil, de kans dat het echt iets uithaalt is miniem. Bijna alle isp's leggen de snelheidsbeperking op aan hun kant van de lijn, dus daar kan jij niks aan doen.
|
Citaat:
er zijn zat server met een t1+ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Chello wordt geknepen bij de LC, op ATM-niveau. Dat gaat dus never nooit niet werken. |
Citaat:
En wanneer je QoS gebruikt? |
ja ik heb wat gevonden, maar nu heb IK een ander probleem ik snap het niet echt allemaal, maar checken jullie deze sites maar eens: http://WWW.YouPC.COM
& http://www.speedguide.net ik hoop dat iemand hier dit snapt.... |
shit, ik dacht dat jullie wel snapten wat er bedoelt werdt.
maja toch bedankt |
Citaat:
je moet dus echt wel iemand bij je kabelbedrijf kennen, of omkopen natuurlijk! |
Citaat:
je doelt waarschijlijk op het onderstaande stukje. Ik heb dat geprobeert met de mailserver, maar mijn snelhij blijft netjes 183 kB/s. Volgens mij is dit dus dikke onzin. Citaat:
|
dat bedoelde ik ja, ik heb dat ook tig X geprobeerd.
maja tevergeefs.... |
Nogmaals:
Chellomodems worden op de LC geknepen op ATM-niveau. Het heeft geen zin om met IPs en ARP-tabellen te kloten. Je hebt hulp van binnen Chello nodig. (iemand met toegang tot de ComController) Of je moet via een seriële kabel naar je Com21 verbinden (achter dat dopje zit een RS232 aansluiting). Dat werkt perfect als je je frequentiebereik wat opvoert, maar het probleem is dat de settings zeer regelmatig gereset worden. Ben nog even aan het klooien, maar misschien dat het helpt als je de modulator deel uit laat maken van een andere SNMP-groep ofzo. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:56. |