![]() |
DVD speler komt niet op toeren
Betekent het dat ik een nieuwe moet kopen??
Hij kan namelijk geen cd's meer openen, ik heb het nog niet met een DVD uitgeprobeerd omdat ik er geen heb, maar ik kan me niet voorstellen dat hij dan wel opeens op toeren kan komen. heeft iemand tips?? voordat ik 'm eruit sloop en hem zelf ga proberen te repareren... |
ruil dat ding gewoon in
|
Dat is vaag...
Audio CD kan hij wel gewoon lezen! Maar euhm... 'T is zo'n Albert Hein computer... dus ik zou niet weten waar ik 'm in zou kunnen ruilen, als ze dat al accepteren. |
Probeer gewoon een keer zo'n schoonmaak CD te gebruiken. Vaak kan de laserkop het spoor niet volgen waardoor de CD heel vaak weer vanuit stopstand moet beginnen, of soms zelfs helemaal niet op toeren komt. Bij audio-CD's speelt dat probleem niet omdat die immers toch maar op enkelvoudige snelheid worden afgespeeld. Die CD's kun je bij elke HiFi- of platenzaak kopen voor een tientje ofzo.
|
Citaat:
Oké heel erg bedankt... Het klinkt inderdaad alsof hij af en toe gewoon kwijt is waar hij was...want dan begint hij weer helemaal bij 0 toeren... En dat met audio klinkt ook wel logisch |
Citaat:
|
Citaat:
Als er beschadigingen zitten in op een CD-ROM is dat veel erger. Een programma moet immers 100% perfect zijn omdat het anders niet opstart of vastloopt. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:18. |