![]() |
Mijn lippen zoeken (het is een gevoel, kanje niet uitlegge)
Mijn lippen zoeken
Roep jij mij? Mijn naam? Als een loop en loopt de weg ook niet meer wist Roep jij mij? Mijn naam? Ik was er al Grijp mij met jouw hand als hitte en hebzucht lonen en het vocht je omvat Grijp mij met jouw hand Dan koel je wel af Mijn lippen zoeken Desillusie door liefde en ik weet niet wat je doet Mijn lippen zoeken naar je, je komt niet terug --- PRD |
vindt het wel een mooi gedicht, erg diepzinnig..op zoek naar een liefde die er niet is of nooit komt..
je gedicht is uitgelegt..in verwarring..erg diepzinnig..je moet je er een beeld bij aanleggen en dan je gedicht lezen.. vindt hem mooi ... :) |
HAHAHA. Nee is goed (y)
|
wow...
|
Een cliché wordt afgezwakt op deze manier, maar het onderwerp blijft toch nog ergens niet origineel. Anyway... het gedicht valt wel mee. :)
|
Mensen: deze jongen is pas 17 jaar...en nu al hier mee aan kunnen komen!
Het 2e deel van je titel heb je trouwens gejat van Hans Teeuwen (Dat dan weer wel!). Ja Daan, ik hou je in de gaten ;) Geil aapje. rspct. meneer de politie. |
Citaat:
het gedicht is overigens wel goed, alleen ik blijf het gevoel hebben dat ik het nooit zal snappen... maarja dat ligt meer aan mij dan aan het gedicht... |
Citaat:
|
hahahahahahaha, gevoelsgedicht.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:25. |