![]() |
Hoe uitten jullie je liefde ?
Het is misschien een beetje een rare vraag,,, maar ik geef heel veel om mijn vriendje, dat zeg ik vaak, koop zo nu en dan een leuk cadeautje voor hem.... maar ik merk gewoon dat hij altijd de angst heeft om mij kwijt te raken,,,,, hoe laat ik hem nou zien dat ik hem echt nooit meer kwijt wil
Groetjes Naomi |
Kijk hem eens aan met volle liefde, dat moet denkik genoeg zeggen.
|
gewoon heeel vaak blijven zeggen dat je veel van m houdt, en dat je altijd bij m wilt blijven. Verder zou ik het ook niet echt weten. Maar dit is ook zo'n beejte mijn manier van liefde tonen. Af en toe een leuke verrassing, een etentje, een cadeautje, lieve berichtjes en mailtjes. Zoiets....
|
Heeeeeel vaak zeggen hoeveel hij wel niet voor me betekend :)
|
Citaat:
gewoon "ik zie u graag" doet ook veel. |
Wat dacht je van liefde uiten in woorden en daden?
De eeuwige clichè, I know. Maar toch het werkt. Eerst kijk je hem/haar diep in de ogen (die dan dus horen te zeggen dat verliefd bent) en dan zeg je dat je van diegene houdt. Het is op zich simpel, maar het gaat nog steeds op gevoel. En het is niet te 'spelen' zoals ik dat dan noem. |
Citaat:
|
Citaat:
|
niet
|
Ja ik snap natuurlijk ook wel dat ik ook niet voor 100% kan zeggen dat we altijd bij elkaar blijven,,, maar ik vind het een klote idee dat hij bang ik om mij kwijt te raken,,, ik wil gewoon die twijfels bij hem wegnemen....
|
Citaat:
Dan verwacht ik een antwoord als "Ja, en ik zie de postbode ook graag" :d |
Citaat:
Nee natuurlijk niet. Het gaat toch om je gevoel en als dat hoe zal ik het noemen, ECHT is, dan weet je het en je straalt het uit en dan kun je het toch gewoon vertellen?! |
Citaat:
voor de rest vin ik et maar een domme opmerking van je |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Net als dat liedje van Clouseau "ik zie je graag, ik heb je nodig, blabla" (ofzo)....toen had ik ook al zoiets van hmm het moet toch meer betekenen :D |
Mijn vriend weet heel goed hoeveel ik om hem geef, vooral doordat ik t vaak zeg en door mijn gedrag laat merken. Hij de laatste tijd ook op deze manier, vorige week heeft hij toen we op stap waren met n stel vrienden een fles champagne gekocht om te vierden dat ie nog nooit zoveel van iemand heeft gehouden als van mij :D Wel lief dus, maar voornamelijk dus door t gewoon te zeggen, m te knuffelen dat soort "normale" dingen.
|
verras hem ook een keer met iets romantisch, zet bv t hele huis vol met theelichtjes ofzo :)
en gwoon heel lief zijn tegen hem en hem heel veel knuffelen en heel veel kusjes geven :p |
Zelf ben ik niet zo'n voorstander om altijd maar te zeggen dat je van iemand houd. Jah, klinkt een beetje vaag, maar ik vind dat het 'houden van' dan zijn betekenis verliest.
Het zijn gewoon de momenten waar je het van moet hebben. Na bijvorbeeld een romantisch etentje, gaan jullie samen naar huis. Jullie gaan nog een stukje lopen. Je besluit om nog even op het bankje in het park te gaan zitten. Jullie liggen in elkaars armen en kijken naar de mooie sterren. En dan kijk je hem opeens heel lief aan en zegt; Weet je...ik hou toch zoveel van je!! haha, nou, dit bedenk ik dan nu even ter plekke, maar zoiets zou het goed doen hoor! Veel suc6 ermee iig |
scheetjes laten. dan voel ik me zo erg op me gemak bij haar :]
|
Citaat:
wat ben je toch n romanticus..:)eh tja, smsjes sturen, heel veel knuffelen en kusjes geven...ff bellen als ik dr mis... |
Laat je gevoel spreken..
Zoen hem als je dat wil, zeg hem dat je van hem houdt... Simpel toch..?! |
door heel veel te knuffelen
lekker bij iemand te zijn iets liefs voor hem te doen naar hem te luisteren met hem lachen met hem huilen! ach zoveel gewoon zeggen ik hou van je zijn lieveling snoepjes kopen! voor hem zorgen als ie ziek is...... zo moeilijk is het toch niet? suc-6 ermee! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:53. |