![]() |
Aargh
Ik heb een heel groot probleem met mijn telefoon... Hij doet niks meer.... http://forum.scholieren.com/frown.gif Ik heb MN-2 de oude versie, dus zonder kleppie (Ja ik weet dat ut un oud ding is) Hij begon 3 dagen geleden een beetje raar te doen zomaar vanzelf uit te gaan... Nou doet ie al helemaal niks meer, ik krijg hem gewoon niet aan en op de lader reageert ie niet meer...
Toen heb ik dus met een andere telefoon sims gewisselt, zomaar om effe te proberen... Het werkte allebei niet... Toen ik in die andere telefoon zijn eigen sim weer deed bleef die telefoon ook kuren houden. Dus nou gaat die telefoon ook steeds zomaar vanzelf uit... Weet iemand waar dit aan kan liggen en wat ik eraan kan doen? Thanx |
niet aan de sim in elk geval
|
MN-2 zijn bekende kutdingen. Gewoon ff proberen te gaan zeuren bij de winkel waar je 'em gekocht hebt. Als ze er daar niks aan willen doen:
vette pech. |
Citaat:
We hebben ze opgestuurd naar Maxon (de fabrikant), en binnen 2 weken krijg je ze terug met hetzij een software-update of gewoon een nieuw toestel... Dus ga maar terug naar de winkel, neem je kassabon mee van de garantie en laat hem opsturen |
Citaat:
|
Citaat:
Das haast onmogelijk... Was die motorola niet gesimlocked?? |
Zorg dat je batterij goed vast zit, en dat de connectortjes stofvrij zijn e.d.
|
Citaat:
|
Een vriend van me heeft met z'n Philips Genie ook gehad dat-ie na een paar minuten gewoon uitging. Het bleek dat de batterij gewoon heel zwak was geworden in de loop der tijd.
Jij vertelt dat die MN-2 al twee jaar oud is. Om te beginnen: het waren altijd al graftoestellen. Niet lullig bedoeld, maar het zijn gewoon low-budget telefoons. Die kunnen na twee jaar heel goed "op" zijn...mijn advies is: geen tijd of geld meer insteken, koop gewoon een nieuwe. |
Tja tot nu toe heb ik echt absoluut geen problemen met hem gehad maar kben effe naar de winkel geweest en daar zeiden ze dus ook dat de batterij 'op' was... Ik ben ook nie van plan om dr wat aan te doen...
Maar dat verklaart nog niet wat er met die motorola opeens door mijn sim is!!! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:21. |